Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Kontaktów Międzynarodowych

Lista stanowisk - Specjalista ds. Kontaktów Międzynarodowych

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Specjalista ds. Handlowych

    MOJ S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    sprzedaż na rynkach zagranicznych; przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje; aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie relacji; reprezentowanie firmy na rynku zagranicznym; realizacja celów sprzedażowych; współuczestnictwo w realizowaniu strategii rozwoju firmy;
  • Specjalista ds. Handlowych

    MOJ S.A.   Osowiec, k-Opola    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    sprzedaż na rynkach zagranicznych; przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje; aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie relacji; reprezentowanie firmy na rynku zagranicznym; realizacja celów sprzedażowych; współuczestnictwo w realizowaniu strategii rozwoju firmy;

Specjalista ds. Kontaktów Międzynarodowych

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista do spraw kontaktów międzynarodowych zajmuje się koordynacją i nadzorem operacji przeprowadzanych z udziałem klientów dysponujących kapitałem zagranicznym. Osoba obsadzona na tym stanowisku jest odpowiedzialna za całokształt procesów związanych z obsługą klientów zagranicznych, przy jednoczesnym analizowaniu otoczenia rynkowego w poszukiwaniu potencjalnych klientów międzynarodowych firmy. Specjalista ds. Kontaktów międzynarodowych opracowuje ofertę skierowaną dla klientów przebywających poza granicami kraju, a także bierze udział w negocjacjach warunków zawieranych umów z tymi klientami. Osoba zatrudniona w tym charakterze zajmuje się wyłącznie sektorem usług lub produktów przeznaczonych dla klientów zagranicznych.


WYMAGANIA

Wśród wymagań stawianych przed kandydatami na stanowisko specjalisty do spraw kontaktów międzynarodowych najważniejszym pozostaje wymóg posiadania dyplomu ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej – preferowane kierunki to marketing i zarządzanie i pochodne. Równie istotne jest doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klientów zagranicznych. Pracodawcy zwracają jednak szczególną uwagę na kwalifikacje lingwistyczne potencjalnych pracowników – wymagana jest biegła znajomość co najmniej jednego języka obcego, preferowane są osoby, posługujące się dwoma lub trzema językami w stopniu co najmniej komunikatywnym. Dodatkowo, od osób zatrudnionych w tym charakterze oczekuje się zdolności personalnych pozwalających na efektywną pracę w zespole i prowadzenie negocjacji, skutkujących osiągnięciem zamierzonych przez firmę korzyści.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy specjalisty do spraw kontaktów międzynarodowych jest przestrzeń biurowa firmy, specjalista utrzymuje stałe kontakty z zagranicznymi kontrahentami przedsiębiorstwa, a także sporządza raporty dla swoich bezpośrednich przełożonych.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Stanowisko funkcjonuje w wielu firmach, obracających się w granicach wielu branży a prowadzących interesy z klientami, posiadającymi kapitał zagraniczny.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku rozpoczynają się od kwoty 3000 złotych brutto miesięcznie i rosną proporcjonalnie do stażu i umiejętności pracownika.

Praca Specjalista ds. Kontaktów Międzynarodowych
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego

    ICH POLAND SP. Z O.O.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Przyjmowanie, planowanie i koordynowanie zleceń serwisowych (napraw i czyszczenia mieszalników do farb), Bieżący kontakt z klientem w sprawie problemów technicznych, Dbanie o terminowość wykonywanych zleceń, Kontrola raportów po wykonywanych pracach serwisowych,...
  • Specjalista ds. handlowych z jęz. niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Ropczyce    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i analiza rynku pod kątem przetargów. Zarządzanie relacjami z obecnymi klientami oraz przygotowywanie ofert. Komunikacja z klientami różnymi kanałami włącznie z bezpośrednimi wizytami. Tworzenie kalkulacji cenowych oraz dokumentacji...

Najnowsze artykuły

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe

Inżynierowie wiertniczy potrzebni są na platformach wiertniczych, w kopalniach, pracowniach geotermalnych, laboratoriach badawczych czy chociażby w budownictwie. W parze z szerokimi perspektywami pracy idą bardzo wysokie zarobki. Jednocześnie praca w tym zawodzie jest odpowiedzialna i wymagająca. Chciesz podjąć takie wyzwanie? Wyjaśniamy, jak wejść na tę ścieżkę zawodową.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Cechy i nawyki ludzi sukcesu – jak osiągnąć zadowolenie w pracy?

Cechy i nawyki ludzi sukcesu – jak osiągnąć zadowolenie w pracy?

Zwyciezcy i przegrani mają te same cele, więc dlaczego ci pierwsi spełniają marzenia, a ci drudzy pozostają w tyle? Odpowiedzią mogą być właściwe nawyki oraz... nastawienie. – Pewne cechy osobowości odgrywają kluczową rolę w osiąganiu satysfakcji zawodowej – tłumaczy trener biznesu Wiktor Tokarski. Jakie nawyki pomagają w spełnieniu zawodowym? Jak się zachowywać, by budować swój sukces?

Background screening w rekrutacji – na czym to polega

Background screening w rekrutacji – na czym to polega

Kandydaci kłamią w czasie rekrutacji – oczywiście nie wszyscy, ale wielu uważa, że koloryzowanie i zatajenie pewnych spraw pozwoli im zdobyć stanowisko, a potem „jakoś to będzie”. Przyjęcie niewłaściwej osoby to dla pracodawcy ogromny problem, dlatego wiele firm decyduje się na background check. Specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz wyjaśnia, jak legalnie zweryfikować prawdomówność kandydata.