Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.
Lista stanowisk - Specjalista ds. Kontaktów Międzynarodowych
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Specjalista ds. Handlowych
MOJ S.A. Katowice praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista ds. Handlowych
MOJ S.A. Osowiec, k-Opola praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Specjalista ds. Kontaktów Międzynarodowych
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Specjalista do spraw kontaktów międzynarodowych zajmuje się koordynacją i nadzorem operacji przeprowadzanych z udziałem klientów dysponujących kapitałem zagranicznym. Osoba obsadzona na tym stanowisku jest odpowiedzialna za całokształt procesów związanych z obsługą klientów zagranicznych, przy jednoczesnym analizowaniu otoczenia rynkowego w poszukiwaniu potencjalnych klientów międzynarodowych firmy. Specjalista ds. Kontaktów międzynarodowych opracowuje ofertę skierowaną dla klientów przebywających poza granicami kraju, a także bierze udział w negocjacjach warunków zawieranych umów z tymi klientami. Osoba zatrudniona w tym charakterze zajmuje się wyłącznie sektorem usług lub produktów przeznaczonych dla klientów zagranicznych.
WYMAGANIA
Wśród wymagań stawianych przed kandydatami na stanowisko specjalisty do spraw kontaktów międzynarodowych najważniejszym pozostaje wymóg posiadania dyplomu ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej – preferowane kierunki to marketing i zarządzanie i pochodne. Równie istotne jest doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klientów zagranicznych. Pracodawcy zwracają jednak szczególną uwagę na kwalifikacje lingwistyczne potencjalnych pracowników – wymagana jest biegła znajomość co najmniej jednego języka obcego, preferowane są osoby, posługujące się dwoma lub trzema językami w stopniu co najmniej komunikatywnym. Dodatkowo, od osób zatrudnionych w tym charakterze oczekuje się zdolności personalnych pozwalających na efektywną pracę w zespole i prowadzenie negocjacji, skutkujących osiągnięciem zamierzonych przez firmę korzyści.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy specjalisty do spraw kontaktów międzynarodowych jest przestrzeń biurowa firmy, specjalista utrzymuje stałe kontakty z zagranicznymi kontrahentami przedsiębiorstwa, a także sporządza raporty dla swoich bezpośrednich przełożonych.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Stanowisko funkcjonuje w wielu firmach, obracających się w granicach wielu branży a prowadzących interesy z klientami, posiadającymi kapitał zagraniczny.
ZAROBKI
Zarobki na tym stanowisku rozpoczynają się od kwoty 3000 złotych brutto miesięcznie i rosną proporcjonalnie do stażu i umiejętności pracownika.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego
ICH POLAND SP. Z O.O. Poznań praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista ds. handlowych z jęz. niemieckim
Praca.pl Sp. z o.o. Ropczyce praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?
Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku
Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.
Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe
Inżynierowie wiertniczy potrzebni są na platformach wiertniczych, w kopalniach, pracowniach geotermalnych, laboratoriach badawczych czy chociażby w budownictwie. W parze z szerokimi perspektywami pracy idą bardzo wysokie zarobki. Jednocześnie praca w tym zawodzie jest odpowiedzialna i wymagająca. Chciesz podjąć takie wyzwanie? Wyjaśniamy, jak wejść na tę ścieżkę zawodową.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Cechy i nawyki ludzi sukcesu – jak osiągnąć zadowolenie w pracy?
Zwyciezcy i przegrani mają te same cele, więc dlaczego ci pierwsi spełniają marzenia, a ci drudzy pozostają w tyle? Odpowiedzią mogą być właściwe nawyki oraz... nastawienie. – Pewne cechy osobowości odgrywają kluczową rolę w osiąganiu satysfakcji zawodowej – tłumaczy trener biznesu Wiktor Tokarski. Jakie nawyki pomagają w spełnieniu zawodowym? Jak się zachowywać, by budować swój sukces?
Background screening w rekrutacji – na czym to polega
Kandydaci kłamią w czasie rekrutacji – oczywiście nie wszyscy, ale wielu uważa, że koloryzowanie i zatajenie pewnych spraw pozwoli im zdobyć stanowisko, a potem „jakoś to będzie”. Przyjęcie niewłaściwej osoby to dla pracodawcy ogromny problem, dlatego wiele firm decyduje się na background check. Specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz wyjaśnia, jak legalnie zweryfikować prawdomówność kandydata.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?