Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.
Lista stanowisk - Specjalista ds. Obsługi Klienta
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
młodszy specjalista (junior) / pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybko
-
Specjalista Rozwoju Portfela Multiagencyjnego
GRUPA PZU Kraków praca hybrydowaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
Specjalista ds. Obsługi Klienta
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami, przygotowywanie zestawień oraz raportów oraz wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych.
WYMAGANIA
Specjalista ds. Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz prawo jazdy kategorii B. Ważną kwestią jest też umiejętność obsługi komputera i znajomość w stopniu dobrym j. angielskiego, a także doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub helpdesk, call center. Ponadto, w pracy tej bardzo ceniona jest nienaganna prezencja, dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Specjalista ds. obsługi klienta powinien również być odporny na stres oraz umieć współpracować z innymi pracownikami.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro firmy, centrala. Czas pracy zazwyczaj 8 godzin dziennie lub zmianowy. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Na tym stanowisku zatrudniane są osoby młode. Specjalista ds. Obsługi Klienta ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Specjalista ds. Obsługi Klienta może pracować, m.in.: w branży informatyka/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc, marketing/reklama/public relations oraz sprzedaż, np. w firmach finansowych, handlowych, komputerowych.
ZAROBKI
Pensja Specjalista ds. Obsługi Klienta kształtuje się w granicach od 2 tys. zł do 4 tys. zł i wyżej + system premiowy.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
młodszy specjalista (junior) / pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybko
-
młodszy specjalista (junior) / pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybko
-
młodszy specjalista (junior) / pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybko
-
młodszy specjalista (junior) / pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybko
-
młodszy specjalista (junior) / pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybko
-
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Polskie Koleje Państwowe S.A. Gdańsk, Dworzec Gdańsk Główny praca stacjonarnamłodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu -
Specjalista ds. sprzedaży sklejki
Capital Trade Warszawa praca zdalna / hybrydowa / stacjonarnaspecjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybko -
Specjalista ds. Zamówień Publicznych
Poczta Polska S.A. Warszawa, ul. Rodziny Hiszpański 8 praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Rozmowa oceniająca pracownika – jak się przygotować, czemu służy?
Już wkrótce rozpocznie się sezon rozmów rocznych z pracownikami. Tego typu spotkania to okazja nie tylko do oceny efektywności pracy podwładnych, ale także do zebrania cennego feedbacku i zaplanowania lepszych rozwiązań organizacyjnych na kolejny rok. Jak manager powinien zaplanować rozmowy oceniające? I jak sami pracownicy mogą się przygotować do spotkania z szefem?

Rodzaje umów o pracę i umów cywilnoprawnych
Umowa o pracę, zlecenie czy o dzieło? A może kontrakt menedżerski lub powołanie? Nawet osoby z doświadczeniem na rynku pracy miewają kłopoty z rozróżnieniem typów kontraktów, jakie może zaproponować pracodawca. Dlatego przygotowaliśmy dla Was kompendium wiedzy na temat umów etatowych, cywilnoprawnych oraz tzw. umów nienazwanych. Sprawdż, jakie prawa i obowiązki wynikają z każdej z nich.

Narcyz w miejscu pracy – jak postępować?
„Mi nigdy się nie zdarza...”, „Nikt inteligentny nie zrobiłby tego w ten sposób”. Ktoś w Twoim otoczeniu często tak się wypowiada? Są słowa i zachowanie, które mogą Ci podpowiedzieć, że masz do czynienia z narcyzem. Osoba z NPD będzie dzieliła ludzi na lepszych i gorszych, siebie stawiając ponad wszystkimi, bez skrupułów też przypisze sobie Twoje zasługi. Oto jak rozpoznać narcyza w firmie.

6 reguł Cialdiniego, o których powinieneś pamiętać, budując zaangażowanie kandydata
Od publikacji kultowej już książki „Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka” minęło niemal 40 lat, a opisane w niej techniki przekonywania innych i nakłaniania do określonych czynów wciąż są szeroko stosowane – w marketingu, polityce czy nawet w osobistych relacjach. Jak skłonić kogoś do działania zgodnie z naszymi oczekiwaniami? Kiedy sami ulegamy metodom sugestii i manipulacji?

Praca drwalki – „Tutaj jakikolwiek błąd może nieść za sobą śmierć". Rozmowa z Julią Królik
Kiedy zdecydowała się na zawód drwala, do egzaminu nie dopuszczano kobiet – uprawnienia mogła zrobić dopiero w 2009 roku! Z okazji Światowego Dnia Drwala mamy dla Was rozmowę z niezywkłą kobietą. Reprezentantka Polski i medalistka z Mistrzostw Świata Drwali 2018 Julia Królik opowiada nam o ogromnym ryzyku i wyzwaniach w swojej pracy: „Mnie strach nie paraliżuje. Mówi mi: UWAŻAJ!”.
Najnowsze komunikaty

Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.

Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).

Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?

Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?