Zwracaj się do rozmówców po imieniu i śmiało patrz im w oczy. Jakie jeszcze zachowania pomogą Ci wywrzeć wrażenie?
Lista stanowisk - Specjalista ds. Obsługi Klienta
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Asystent ds. Obsługi Klienta
KEGEL-BŁAŻUSIAK TRADE Sp. z o.o. Sp. k. Warszawa, ul. Jacka Odrowąża 3Basystent umowa o pracę pełny etat 3 100 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybko1 godz. -
Doradca Klienta
OCHNIK S.A. Stojadłapracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko6 godz.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami, przygotowywanie zestawień oraz raportów oraz wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych.
WYMAGANIA
Specjalista ds. Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz prawo jazdy kategorii B. Ważną kwestią jest też umiejętność obsługi komputera i znajomość w stopniu dobrym j. angielskiego, a także doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub helpdesk, call center. Ponadto, w pracy tej bardzo ceniona jest nienaganna prezencja, dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Specjalista ds. obsługi klienta powinien również być odporny na stres oraz umieć współpracować z innymi pracownikami.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro firmy, centrala. Czas pracy zazwyczaj 8 godzin dziennie lub zmianowy. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Na tym stanowisku zatrudniane są osoby młode. Specjalista ds. Obsługi Klienta ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Specjalista ds. Obsługi Klienta może pracować, m.in.: w branży informatyka/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc, marketing/reklama/public relations oraz sprzedaż, np. w firmach finansowych, handlowych, komputerowych.
ZAROBKI
Pensja Specjalista ds. Obsługi Klienta kształtuje się w granicach od 2 tys. zł do 4 tys. zł i wyżej + system premiowy.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat7 godz.
-
Sprzedawca - Doradca Klienta w salonie marki Bytom
VRG S.A. Toruń, Copernicuspracownik fizyczny umowa o pracę7 godz. -
Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)
Selgros Cash&Carry Bytomspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko7 godz. -
Customer Service Specialist with German
specjalista (mid)9 godz. -
Technical Support Specialist with Italian
Concentrix Szczecinspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 000 - 5 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybko9 godz. -
German Speaking Support Specialist
TELUS International Europe Bułgariaspecjalista (mid) rekrutacja online9 godz. -
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów
Medicover Sp. z o.o. Katowice, ul. Żelazna 4młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie pełny etat9 godz. -
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko9 godz.
Najnowsze artykuły

Co zrobić, żeby zostać zapamiętanym?

5 umiejętności biznesowych, które warto opanować, aby być lepszym pracownikiem
Umiejętności przywódcze, dobre planowanie... Sprawdź, co czyni nas superpracownikami w oczach przełożonego.

5 mitów o produktywności w pracy
Im intensywniej się koncentrujesz za zadaniach, tym bardziej jesteś produktywny? Okazuje się, że niekoniecznie.

Podanie o pracę: fizjoterapeuta
Czym się różni list motywacyjny i podanie o pracę? Jak przygotować atrakcyjne zgłoszenie do pracy jako fizjoterapeuta?

Prywatna szkoła muzyczna: jak otworzyć?
Jesteś pasjonatem muzyki i masz smykałkę do nauczania? Otwórz własną szkołę muzyczną i rozwijaj młode talenty.

Posiłki na cały tydzień do pracy – zalety planowania, pomysły na posiłki
Dieta pudełkowa, odgrzewanie mrożonek? Jest kilka sposobów przygotowywania dań na cały tydzień.
Najnowsze komunikaty

Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).

Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?

Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?

Jakie nastroje towarzyszą obecnie kandydatom i pracownikom na rynku pracy?
Portal Praca.pl postanowił to sprawdzić za pomocą badania ankietowego. Zapraszamy do zapoznania się z wynikami.