Zapotrzebowanie na osoby wykonujące usługi stolarskie jest wysokie – pracownik obróbki drewna i stolarz to zawody deficytowe we wszystkich województwach. Tymczasem chętnych do nauki stolarstwa brakuje. Czy dziś praca w warsztacie stolarskim może się opłacać, kim jest ebenista oraz ile zarabia stolarz w Polsce? Oto krótki przewodnik po jednym z najstarszych rzemiosł świata.
Lista stanowisk - Specjalista ds. Obsługi Klienta
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Customer Service Specialist with Dutch
Arla Global Shared Services Sp. z o.o. Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office) praca hybrydowaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Młodszy specjalista ds sprzedaży
extraDACH Kraków praca stacjonarnamłodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Specjalista ds. Obsługi Klienta
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami, przygotowywanie zestawień oraz raportów oraz wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych.
WYMAGANIA
Specjalista ds. Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz prawo jazdy kategorii B. Ważną kwestią jest też umiejętność obsługi komputera i znajomość w stopniu dobrym j. angielskiego, a także doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub helpdesk, call center. Ponadto, w pracy tej bardzo ceniona jest nienaganna prezencja, dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Specjalista ds. obsługi klienta powinien również być odporny na stres oraz umieć współpracować z innymi pracownikami.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro firmy, centrala. Czas pracy zazwyczaj 8 godzin dziennie lub zmianowy. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Na tym stanowisku zatrudniane są osoby młode. Specjalista ds. Obsługi Klienta ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Specjalista ds. Obsługi Klienta może pracować, m.in.: w branży informatyka/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc, marketing/reklama/public relations oraz sprzedaż, np. w firmach finansowych, handlowych, komputerowych.
ZAROBKI
Pensja Specjalista ds. Obsługi Klienta kształtuje się w granicach od 2 tys. zł do 4 tys. zł i wyżej + system premiowy.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Asystent / Asystentka ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta
LUX MED Sp. z o.o. Białystok, ul. Fabryczna 4 praca stacjonarnaasystent -
- Bielsko-Biała
- Działdowo
- Leżajsk
- Malbork
- Nowogard
- Pajęczno
- Piła
- Polkowice
- Skarżysko-Kamienna
- Sochaczew
- Strzelin
- Swarzędz
- Tarnów
- Tczew
- Toruń
- Żagań
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies. -
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
-
Doradca Klienta
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o. Piaseczno, Puławska 46 praca stacjonarnaspecjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat 4 700 - 6 400 zł brutto/mies. -
Przedstawiciel Handlowy
Praca.pl Sp. z o.o. Wrocław praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV -
Przedstawiciel Handlowy
Praca.pl Sp. z o.o. Piaseczno praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV -
Przedstawiciel Handlowy HoReCa
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. Koszalin, ul. Syrenki 1 praca mobilnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Stolarz – co robi, czy to opłacalne, jak zostać?
Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy
Rozwijanie społeczności online to nie tylko strategia marketingowa, ale również sztuka zrozumienia i współpracy z ludźmi – podkreśla Ola Gościniak, ekspertka ds. rozwijania biznesu online. W tym obszernym poradniku wskazuje najczęściej popełniane błędy w tworzeniu społeczności, a także wyjaśnia, jak uniknąć pułapek oraz co każdy właściciel marki powinien wiedzieć o swojej grupie docelowej.
Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?
Udział kobiet w zarządach spółek handlowych wynosi tylko 25%, najmniej licznie są reprezentowane w spółkach akcyjnych i z o.o., co pokazuje, że im wyższe szczeble zarządzania, tym mniej kobiet – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego. Na czym faktycznie polegają szklane bariery, które blokują kobiety w pracy?
Drzemka w pracy – przyjaciółka wydajności
Pomysł spania w czasie pracy może wywoływać co najmniej konsternację, niemniej zamknięcie oczu nawet na kilkanaście minut pozwala na nieocenioną regenerację sił i wzrost kreatywności. Potwierdzają to liczne badania, a jedno z nich dowodzi, że mózgi osób praktykujących drzemki są większe i wolniej się starzeją. Korzyści zdrowotne drzemki w pracy są wyraźne, ale co na to polskie prawo pracy?
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Stacja polarna – praca, obowiązki zawodowe, zarobki, rekrutacja
Praca na biegunie południowym może się wydawać przygodą życia, lecz przed aplikacją warto przemyśleć swoją motywację. – Nie ma możliwości powrotu, ponieważ komuś się nie podoba, ktoś nie daje rady i rezygnuje z udziału w wyprawie – zauważa dr Małgorzata Korczak-Abshire z Instytutu Biochemii i Biofizyki PAN. Właśnie trwa rekrutacja do polskiej stacji antarktycznej. Czy warto się zgłosić?
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?