Lista stanowisk - Specjalista ds. Obsługi Klienta

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • MONNARI TRADE S.A.
    młodszy specjalista (junior) / pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko
    9 godz.
    Salon Monnari Praca od zaraz Praca dla osób z doświadczeniem i bez doświadczenia
  • Specjalista Rozwoju Portfela Multiagencyjnego

    GRUPA PZU   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Wsparcie Kierownika Rozwoju Portfela Multiagencyjnego w realizacji wyznaczonych celów biznesowych Obszaru Sprzedaży w zakresie produktów życiowych; Zapewnienie właściwego poziomu wiedzy merytorycznej pracowników Obszaru Sprzedaży oraz pośredników ubezpieczeniowych w zakresie produktów...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami, przygotowywanie zestawień oraz raportów oraz wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz prawo jazdy kategorii B. Ważną kwestią jest też umiejętność obsługi komputera i znajomość w stopniu dobrym j. angielskiego, a także doświadczenie w pracy w obsłudze klienta lub helpdesk, call center. Ponadto, w pracy tej bardzo ceniona jest nienaganna prezencja, dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Specjalista ds. obsługi klienta powinien również być odporny na stres oraz umieć współpracować z innymi pracownikami.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro firmy, centrala. Czas pracy zazwyczaj 8 godzin dziennie lub zmianowy. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Na tym stanowisku zatrudniane są osoby młode. Specjalista ds. Obsługi Klienta ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Obsługi Klienta może pracować, m.in.: w branży informatyka/administracja, instalacja/utrzymanie/serwis, internet/E-Commerc, marketing/reklama/public relations oraz sprzedaż, np. w firmach finansowych, handlowych, komputerowych.


ZAROBKI

Pensja Specjalista ds. Obsługi Klienta kształtuje się w granicach od 2 tys. zł do 4 tys. zł i wyżej + system premiowy.

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • MONNARI TRADE S.A.
    młodszy specjalista (junior) / pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko
    10 godz.
    Salon Monnari Praca od zaraz Praca dla osób z doświadczeniem i bez doświadczenia
  • MONNARI TRADE S.A.
    młodszy specjalista (junior) / pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko
    10 godz.
    Salon Monnari Praca od zaraz Praca dla osób z doświadczeniem i bez doświadczenia
  • MONNARI TRADE S.A.
    młodszy specjalista (junior) / pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko
    10 godz.
    Salon Monnari Praca od zaraz Praca dla osób z doświadczeniem i bez doświadczenia
  • MONNARI TRADE S.A.
    młodszy specjalista (junior) / pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko
    10 godz.
    Salon Monnari Praca od zaraz Praca dla osób z doświadczeniem i bez doświadczenia
  • MONNARI TRADE S.A.
    młodszy specjalista (junior) / pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko
    10 godz.
    Salon Monnari Praca od zaraz Praca dla osób z doświadczeniem i bez doświadczenia
  • Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Gdańsk, Dworzec Gdańsk Główny    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  część etatu
    11 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca, Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach, Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta, Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
  • Specjalista ds. sprzedaży sklejki

    Capital Trade   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko
    11 godz.
    Zabezpieczenie sprzedaży na terenie UE nie mniej niz 1000m3 miesięcznie sklejki wyprodukowanej własnym zakładem w Ukrainie (Wołyń) wg cen nie niżej rynkowych. Planowanie na miesiąc, kontraktacja, dostawa i opłata;
  • Specjalista ds. Zamówień Publicznych

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Rodziny Hiszpański 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ Twoje zadania: samodzielne organizowanie i przeprowadzanie postępowań przetargowych, w tym w oparciu o przepisy ustawy – Prawo zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowych, pełnienie funkcji przewodniczącego lub sekretarza, opiniowanie...

Najnowsze artykuły

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Rozmowa oceniająca pracownika – jak się przygotować, czemu służy?

Rozmowa oceniająca pracownika – jak się przygotować, czemu służy?

Już wkrótce rozpocznie się sezon rozmów rocznych z pracownikami. Tego typu spotkania to okazja nie tylko do oceny efektywności pracy podwładnych, ale także do zebrania cennego feedbacku i zaplanowania lepszych rozwiązań organizacyjnych na kolejny rok. Jak manager powinien zaplanować rozmowy oceniające? I jak sami pracownicy mogą się przygotować do spotkania z szefem?

Rodzaje umów o pracę i umów cywilnoprawnych

Rodzaje umów o pracę i umów cywilnoprawnych

Umowa o pracę, zlecenie czy o dzieło? A może kontrakt menedżerski lub powołanie? Nawet osoby z doświadczeniem na rynku pracy miewają kłopoty z rozróżnieniem typów kontraktów, jakie może zaproponować pracodawca. Dlatego przygotowaliśmy dla Was kompendium wiedzy na temat umów etatowych, cywilnoprawnych oraz tzw. umów nienazwanych. Sprawdż, jakie prawa i obowiązki wynikają z każdej z nich.

Narcyz w miejscu pracy – jak postępować?

Narcyz w miejscu pracy – jak postępować?

„Mi nigdy się nie zdarza...”, „Nikt inteligentny nie zrobiłby tego w ten sposób”. Ktoś w Twoim otoczeniu często tak się wypowiada? Są słowa i zachowanie, które mogą Ci podpowiedzieć, że masz do czynienia z narcyzem. Osoba z NPD będzie dzieliła ludzi na lepszych i gorszych, siebie stawiając ponad wszystkimi, bez skrupułów też przypisze sobie Twoje zasługi. Oto jak rozpoznać narcyza w firmie.

6 reguł Cialdiniego, o których powinieneś pamiętać, budując zaangażowanie kandydata

6 reguł Cialdiniego, o których powinieneś pamiętać, budując zaangażowanie kandydata

Od publikacji kultowej już książki „Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka” minęło niemal 40 lat, a opisane w niej techniki przekonywania innych i nakłaniania do określonych czynów wciąż są szeroko stosowane – w marketingu, polityce czy nawet w osobistych relacjach. Jak skłonić kogoś do działania zgodnie z naszymi oczekiwaniami? Kiedy sami ulegamy metodom sugestii i manipulacji?

Praca drwalki – „Tutaj jakikolwiek błąd może nieść za sobą śmierć

Praca drwalki – „Tutaj jakikolwiek błąd może nieść za sobą śmierć". Rozmowa z Julią Królik

Kiedy zdecydowała się na zawód drwala, do egzaminu nie dopuszczano kobiet – uprawnienia mogła zrobić dopiero w 2009 roku! Z okazji Światowego Dnia Drwala mamy dla Was rozmowę z niezywkłą kobietą. Reprezentantka Polski i medalistka z Mistrzostw Świata Drwali 2018 Julia Królik opowiada nam o ogromnym ryzyku i wyzwaniach w swojej pracy: „Mnie strach nie paraliżuje. Mówi mi: UWAŻAJ!”.