Lista stanowisk - Sprzedaż / Obsługa klienta

Account Executive
Account Executive to stanowisko wywodzące się z branży reklamowej i dość trudne do dosłownego przetłumaczenia na język polski - obecnie utarło się już określenie „opiekun klienta”, po części definiujące zakres obowiązków osób obsadzanych na tym stanowisku. Account Executive współtworzy projekt kampanii reklamowych w oparciu o aktualne potrzeby klienta, opracowuje także prognozy przyszłych jego oczekiwań....
Read more...
Account Manager
Account manager (ang. account - konto) - zawód ten narodził się w branży reklamowej, a następnie został wprowadzony do innych branż. Mówiąc dosłownie, account manager to specjalista ds. sprzedaży, czyli osoba, która sprawuje ”opiekę nad klientem”. Account manager to jedno z niższych stanowisk kierowniczych w usługach i handlu. Account manager ma pod sobą zespół account executive. Osoba na tym stanowis...
Read more...
Agent ds. Odszkodowań
Agent ds. odszkodowań – to osoba, która w imieniu firmy ubezpieczeniowej wycenia i raportuje uszkodzenia celem wypłaty odszkodowania klientowi. W obowiązku agenta jest, m.in.: pozyskiwanie na wybranym przez siebie terenie klientów i osób poszkodowanych, np. w wypadkach komunikacyjnych. A także musi wypełniać dokumentację: umowy, wnioski, pełnomocnictwa i prezentować ofertę firmy (dochodzenia roszczeń odszkodowawcz...
Read more...
Akwizytor
Akwizytor jest to pracownik firmy, który zajmuje się pozyskiwaniem zamówień oraz zawiera umowy o wykonanie usługi lub sprzedaży towaru. Do obowiązków tego pracownika należy: pozyskiwanie klientów, zbieranie zamówień i zawieranie umów o dostawę produktów lub wykonanie usług oraz monitorowanie rynku i składanie sprawozdań przełożonym. WYMAGANIA A...
Read more...
Analityk Sprzedaży
Analityk sprzedaży, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, analizuje wyniki sprzedaży poszczególnych produktów firmy lub przedsiębiorstwa. Pozyskane w ten sposób dane wykorzystywane są do kreowania polityki sprzedażowej firmy, mając na celu podwyższenie wyników finansowych. W analizowaniu wyników sprzedażowych osoba zatrudniona na tym stanowisku może skupiać się na poszczególnych produktach, regionach sp...
Read more...
Antykwariusz
Antykwariusz jest osobą zatrudnioną w antykwariacie, czyli placówce, zajmującej się obrotem dziełami sztuki, przedmiotami użytkowymi o wartości historycznej i innymi przedmiotami, które uznać można za antyki. Antykwariusz prowadzący własny antykwariat przyjmuje klientów chcących nabyć jeden z wystawionych w lokalu przedmiotów, negocjując ceny i udzielając, na podstawie posiadanej wiedzy i doświadczenia informacji...
Read more...
Area Manager
Area Manager to tzw. kierownik sprzedaży. Ogólnie ujmując jest to specjalista odpowiedzialny za dostawy, promocję i sprzedaż na określonym terenie. Do kluczowych zadań pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: odpowiedzialność za planowanie i realizację strategii firmy w podległym regionie, odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych, kontrola budżetu i kosztów, bieżące wizyty w terenie, wybór i zarządz...
Read more...
Asystent Biura Handlowego
Asystent Biura Handlowego jest to osoba odpowiedzialna za wspieranie pracy Działu Handlowego w firmie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy, m.in.: powadzenie kalendarza spotkań, ewidencja i prowadzenie korespondencji, prowadzenie rejestru dokumentów księgowych, a także obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów oraz przygotowywanie ofert handlowych. Poza tym pracownik ten musi czuwać nad prac...
Read more...