Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.
Lista stanowisk - Sprzedaż / Obsługa klienta
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
- dolnośląskie
- kujawsko-pomorskie
- lubelskie
- lubuskie
- łódzkie
- małopolskie
- mazowieckie
- opolskie
- podkarpackie
- podlaskie
- pomorskie
- śląskie
- świętokrzyskie
- warmińsko-mazurskie
- wielkopolskie
- zachodniopomorskie
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Sprzedaż / Obsługa klienta
Key Account Manager
Key Account Manager (skrót KAM) – jest to kierownik ds. kluczowych klientów firmy. Osoba zajmująca to stanowisko odpowiada za budowanie i rozwijanie współpracy z najważniejszymi i największymi klientami oraz kreuje wizerunek firmy i polityki sprzedaży, a także finalizuje i negocjuje umowy z klientami. Poza tym, do obowiązków jego należy też identyfikacja i kwalifikowanie szans sprzedażowych oraz monitorowan...
Czytaj więcejKierownik ds. Klientów Strategicznych
Kierownik do spraw klientów strategicznych jest osobą nadzorującą i koordynującą obsługę klientów strategicznych z punktu widzenia firmy lub instytucji, a także zabiegającą o pozyskanie nowych, szczególnie istotnych klientów. Kierownik utrzymuje osobiste kontakty z najważniejszymi klientami firmy, samodzielnie negocjując z nimi warunki prowadzonych z nimi interesów. Osoba obsadzona na tym stanowisku opraco...
Czytaj więcejKierownik ds. Kluczowych Klientów
Kierownik ds. kluczowych klientów (key account manager, skrót KAM) to osoba, która zarządza projektami i procesami, bardziej niż zespołem ludzi. Natomiast w przypadku, gdy firma ma wielu handlowców (np. branża FMCG, sektor ubezpieczeniowy), to wtedy kierownik ds. kluczowych klientów odpowiedzialny jest również za koordynację pracy pracowników. Ogólnie rzecz ujmując pracownik ten odpowi...
Czytaj więcejKierownik ds. Kontaktów Międzynarodowych
Kierownik do spraw kontaktów międzynarodowych jest osobą odpowiedzialną za nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów, związanych z bieżącą obsługą zagranicznych, lub posiadających zagraniczny kapitał, klientów firmy. Osoba obsadzona na tym stanowisku przewodniczy działaniom podległego zespołu specjalistów, opracowuje wewnętrzne normy i procedury, mające zmaksymalizować efektywność ich pracy. Kierownik op...
Czytaj więcejKierownik ds. Obsługi Klienta
Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, analiza wy...
Czytaj więcejKierownik ds. Sprzedaży
Kierownik ds. Sprzedaży to osoba, która zarządza zespołem sprzedaży. Do podstawowych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: analiza raportów i prognoz dotyczących rynku i weryfikacja planów sprzedaży, tworzenie strategii sprzedaży firmy, poszukiwanie nowych rynków zbytu, nadzór nad prawidłowością zawieranych umów oraz sporządzanie raportów, realizacja powierzonych planów sprz...
Czytaj więcejKierownik ds. Sprzedaży i Marketingu
Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu to osoba, która nadzoruje działalność działu zajmującego się sprzedażą i marketingiem. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: nadzór nad pracą podległego personelu, opracowanie, wdrażanie i kontrolowanie działań marketingowych, sporządzanie raportów, zestawień i analiz, ustalanie budżetu, planu sprzedaży oraz wprowadzanie produktów na rynek oraz ba...
Czytaj więcejKierownik ds. Wsparcia Sprzedaży
Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży to osoba odpowiedzialna za koordynację obsługi sprzedaży i rozwoju produktów/usług firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: koordynacja pracy kadry pracowniczej, przygotowanie ofert, merytoryczne sprawdzenie dokumentacji, przygotowanie i wdrażanie inicjatywy wpływającej na wzrost dystrybucji i wartości od sprzedaży na podstawie analiz sprzedaży oraz działań konkurencj...
Czytaj więcejNajnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Handlowiec / Specjalista ds. sprzedaży i wynajmu wózków widłowych
SAW-TRAK ZDYB Spółka komandytowa Kraków praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Sprzedawca działu mięsno-wędliniarskiego
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ Dobre (pow. miński, gm. Dobre) praca stacjonarnapracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat -
Kasjer - Sprzedawca
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ Warszawa, Ochota, ul. Grójecka 70 praca stacjonarnapracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat -
Doradca Klienta w Salonie Optycznym
Optics Warszawa, ul. Wołoska 22 praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat -
Kierownik Projektów (KAM)
Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o. zachodniopomorskie praca mobilnakierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
- dolnośląskie
- lubuskie
- łódzkie
- mazowieckie
- opolskie
- podlaskie
- śląskie
- świętokrzyskie
- warmińsko-mazurskie
- zachodniopomorskie
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat Szukamy 3 pracowników aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Przedstawiciel Handlowy
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?
W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego
Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?