Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Kadra zarządzająca
Kierownik ds. Relacji z Klientem

Lista stanowisk - Kierownik ds. Relacji z Klientem

Polecane oferty - Kadra zarządzająca

  • Hanna Fredrych
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków Rekrutacja i wdrażanie - nowych współpracowników do Twojego Zespołu sprzedaży. Wsparcie Zespołu - w realizacji codziennych działań sprzedażowych - pomagasz zamieniać cele na konkretne wyniki. Monitorowanie - umiejętność pracy z danymi i identyfikacja obszarów...
  • Kierownik Projektów Kluczowych

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   zachodniopomorskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Opis stanowiska Zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami i budowanie partnerskich relacji biznesowych. Identyfikowanie nowych możliwości rozwoju i realizacji projektów. Koordynacja działań zespołów technicznych oraz nadzór nad podwykonawcami. Kontrola budżetu, raportowanie wyników...

Kierownik ds. Relacji z Klientem

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik do spraw relacji z klientem, jak sugeruje sama nazwa stanowiska jest osobą odpowiedzialną za koordynowanie nadzorowanie wszystkich procesów związanych z budowaniem i podtrzymywaniem relacji z klientami firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W tym zakresie kierownik może nadzorować prace podległego personelu, kreować wewnętrzne normy i standardy postępowania z klientami, określać reguły zachowań w określonych sytuacjach, rozpatrywać wnioski reklamacyjne i zażalenia, osobiście podtrzymywać bieżące kontakty z klientami strategicznymi z punktu widzenia firmy lub instytucji.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym zwykle przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia na stanowisku kierownika do spraw relacji z klientami jest konieczność posiadania wyższego wykształcenia, pozyskanego w ramach jednego z kierunków ekonomicznych lub humanistycznych - preferowani są absolwenci kierunków takich jak pr, reklama i promocja, marketing czy zarządzanie. Potencjalni pracodawcy zwracają szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie zawodowe kandydatów, pozyskane przez nich w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie pełnionych obowiązków, w tym na stanowisku kierowniczym. Kandydaci muszą odznaczać się zdolnością zarządzania kapitałem ludzkim, doskonałą komunikatywnością i kulturą osobistą.


WARUNKI PRACY

Praca kierownika ds. relacji z klientami skupia się wokół realizowania szeregu czynności natury organizacyjnej i administracyjnej lecz także osobistego ingerowania w sytuacjach szczególnie istotnych dla podtrzymania kontaktów i relacji z klientami strategicznymi.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia na tym stanowisku stwarzają duże firmy i instytucje prowadzące działalność o różnorodnym charakterze.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku rozpoczynają się od kwoty 3500 złotych brutto miesięcznie i rosną w zależności od stażu pracownika, zakresu pełnionych przez niego obowiązków i miejsca jego zatrudnienia.

Praca Kierownik ds. Relacji z Klientem
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Kadra zarządzająca

  • Kierownik Projektów (KAM)

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   zachodniopomorskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami (Key Account Management): budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z kluczowymi klientami, zrozumienie ich strategicznych celów i potrzeb. Rozwój biznesu i identyfikacja nowych możliwości: aktywne...
  • Business Development Manager

    HANWHA AEROSPACE EUROPE Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   20 000 - 26 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Opis stanowiska Badania rynku: Prowadzenie dogłębnych badań rynkowych i analiz w celu identyfikacji trendów, możliwości i potencjalnych obszarów wzrostu w sektorze obronnym; Rozwój biznesu: Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w celu identyfikacji i realizacji nowych...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych; Efektywne realizowanie celów sprzedażowych; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury...
  • Menedżer Projektów Technicznych

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   zachodniopomorskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Utrzymywanie i rozwijanie długofalowych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi. Aktywne poszukiwanie nowych możliwości współpracy oraz rozwój istniejących kontraktów. Koordynowanie pracy zespołów technicznych i nadzór nad realizacją usług podwykonawców....
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Lider / Liderka Zespołu Wsparcia Operacyjnego i Procesów KYC Bankowości Korporacyjnej

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoja rola: zarządzasz pracą zespołu specjalistów odpowiedzialnych ze realizację procesów KYC klientów korporacyjnych; zarządzasz harmonogramem realizacji procesów KYC klientów korporacyjnych, m.in. poprzez planowanie, monitorowanie i ocenę realizacji zadań przez pracowników zespołu; w...

Najnowsze artykuły

Introwertyk w pracy – porady, jak zbudować relacje

Introwertyk w pracy – porady, jak zbudować relacje

– Introwersja to nie lęk i wycofanie czy brak pewności siebie, również nie brak kompetencji – podkreśla psycholog Joanna Marszalska. –  Introwertyk dużo myśli, ale nielicznymi rzeczami się dzieli. To znaczy, że w pracy jest dużym zasobem, jednak często niezauważonym – dodaje psycholog Angelika Szymanek. Specjalistki wyjaśniają, co pomaga, a co przeszkadza w pracy introwertykom.

Życzenia świąteczne firmowe – czego życzyć szefowi, koleżankom i klientom

Życzenia świąteczne firmowe – czego życzyć szefowi, koleżankom i klientom

Przed nami imprezy firmowe, upominki dla pracowników, ale też składanie sobie nawzajem życzeń na święta i Nowy Rok. I tu pojawia się mały problem: dla wielu osób składanie życzeń szefowi, kolegom czy klientom jest dość stresujące. Co powiedzieć, żeby nie popełnić gafy i szczerze przekazać swoje dobre intencje? Podpowiadamy, jakie życzenia będą właściwe, a jakiego doboru słów lepiej unikać.

Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?

Wsparcie schronisk dla zwierząt – jak pomagać w ramach CSR?

– Mimo że można spotkać się z mitami o „bezdomniakach" jako zwierzętach gorszych od kupionych, na szczęście postępuje zmiana w sposobie postrzegania zwierząt schroniskowych. Coraz więcej osób dostrzega ich piękne, dobre cechy – mówi Iwona Duda, prezeska Fundacji Sarigato prowadzącej projekt Karmimy Psiaki. Jak zrobić zwierzakom ze schronisk wspaniały prezent na Święta?

Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody

Ocena okresowa pracownika – kryteria, przykład, metody

Okresowa ocena pracownika to jedno z głównych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. Może być ona przeprowadzona na kilka sposobów. Wyjaśniamy, czym różnią się od siebie typy ocen 90 stopni, 180 stopni, 270 stopni i 360 stopni, jakie najlepiej przyjąć kryteria oceny, a także kto powinien dokonywać ewaluacji pracowników w firmie i kiedy najlepiej to zrobić.

Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?

Wigilia wolna od pracy – co to oznacza dla firm i pracowników?

Gwiazdka zbliża się wielkimi krokami: najwyższy czas, by pomyśleć o urlopach w okilicy świąt i na początku stycznia – tym bardziej, że w tym roku dni wolne od pracy układają się wyjątkowo korzystnie i chętnych do skorzystania z przedłużonego urlopu będzie wielu. Co więcej, w 2025 roku Wigilia po raz pierwszy będzie całkowicie wolna od pracy. Jak to zmienia grafik pracy i wynagrodzenie?

Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?

Ważne zmiany w prawie pracy 2026 – kogo obejmą, jak się przygotować?

Nadchodząca nowelizacja przepisów prawa pracy obejmie bardzo dużą część społeczeństwa. Wkrótce czekają nas między innymi zaostrzone kontrole, nowe zasady na zwolnieniu lekarskim, ale i korzystniejsze przepisy naliczania stażu pracy, pozwalające niektórym na wydłużenie urlopu wypoczynkowego. Sprawdź, czego się spodziewać na rynku pracy 2026 i które zmiany obejmą Ciebie lub Twoją firmę.