– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.
Lista stanowisk - Marketing Manager
Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR
-
specjalista mid / senior -
Specjalista ds. Generowania Leadów / Lead Generation Specialist
UNI-FORM Południe Sp. z o.o. Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56 praca hybrydowa / stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 7 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV
Marketing Manager
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Marketing Manager (kierownik ds. marketingu) to osoba, która odpowiada za tworzenie i nadzorowanie polityki firmy w zakresie marketingu. Do głównych obowiązków pracownika tego należy: opieka nad działem marketingu, prowadzenie kampanii reklamowych/promocyjnych produktów/usług, doradzanie klientom, opieka nad stałymi klientami, negocjacje, sprzedaż produktu/usługi, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji (współpraca z działem handlowym), koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, informacji prasowych, targów, koordynacja projektów promocyjnych dealerów (firm partnerskich), monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych produktów i usług, a także przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych, aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy oraz z firmami outsourcingowymi (agencje reklamowe, PR, itp.) i firmami współpracującymi (partnerami, dealerami, itp.), współtworzenie strategii marketingowej firmy, tworzenie budżetu marketingowego.
WYMAGANIA
Marketing Manager powinien mieć wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie), a także znać dobrze język angielski i posiadać wiedzę w obsłudze komputera (pakiet MS Office). Ponadto, osoba na tym stanowisku musi posiadać wiedzę w obszarze działań rynkowych oraz doświadczenie w zakresie marketingu (promocja, reklama). Obecnie oprócz posiadania doświadczeń "marketingowych" od kandydata na stanowisku Marketing Manager wymaga się też kompetencji w zakresie sprzedaży. Ponadto pracownik ten powinien cechować się, m.in.: zdolnościami przywódczymi, bardzo dobrymi umiejętnościami prezentacyjnymi i negocjacyjnymi, umiejętnością pracy w zespole, samodzielnością i odpowiedzialnością w realizowaniu projektów - prowadzenia ich od początku do końca. A także zaradnością i poszukiwaniem optymalnych rozwiązań, umiejętnościami analitycznymi, rzetelnością, komunikatywnością, dyspozycyjnością, wysoką kulturą osobistą, doskonałą organizacją pracy.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania z kontrahentami/ klientami, wizyty w agencjach reklamowych, udział w działaniach promocyjnych, np. w halach targowych i wystawienniczych, itp.. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne pod nadzorem. Większość Marketing Managerów, zajmujących do tej pory stanowiska niezależne oddziałów handlowych - zaczyna łączyć funkcje marketingowe z funkcjami sprzedażowymi, ze względu na ograniczenie kosztów. Praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Czas pracy zasadniczo odbywa się w systemie 8 - godzinnym. Średni wiek kandydatów na tym stanowisku to 27-33 lata. Pracownik ma możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, konferencje itd.) oraz możliwość awansu, np. na dyrektora ds. marketingu (marketingu i sprzedaży), dyrektora zarządzającego, dyrektora generalnego.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Marketing Manager może pracować we wszystkich firmach, tam gdzie zostały utworzone działy marketingu, np. firmy z sektora IT, telekomunikacji.
ZAROBKI
Pensja marketing managera kształtuje się od około 3-5 tys. zł. W dużych, renomowanych firmach zarobki tego pracownika mogą osiągać poziom do 15-17 tys. zł. Do tego może dochodzić premia i bonusy zależne od wyników oraz od sukcesów całego zespołu (np. podpisania umowy z klientem, przekroczenia danego poziomu sprzedaży, zawarcia współpracy z nowym klientem) + komórka, laptop, samochód służbowy, szkolenia.
Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR
-
Key Account Manager
NEW APPROACH sp. z o.o. Warszawa, ul. Ostrobramska 75C praca stacjonarnakierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat -
Brand Manager
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. Warszawa, Mokotów praca hybrydowa / stacjonarnastarszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat -
Menedżerka / Menedżer ds. Jakości i Relacji z Klientami
BNP Paribas Bank Polska S.A. Gorzów Wielkopolski praca stacjonarnakierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat -
Product Manager
NEW APPROACH sp. z o.o. Warszawa, ul. Ostrobramska 75C praca stacjonarnakierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat -
Koordynator ds. Marketingu
Warszawianka Centrum Kongresowe Hotel Wellness&SPA Jachranka praca stacjonarnaspecjalista (mid) aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport
Lotte Wedel Sp. z o.o. Warszawa praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat -
WPP Media za 2 dni wygasaspecjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Content & Social Media Specialist
Formuła CNF Sp. z o.o. Kraków praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom
Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?