81% Polaków ocenia swoją postawę ekologiczną „zdecydowanie dobrze” lub „raczej dobrze” – skąd zatem śmieci w lasach, trujący dym spalanych śmieci zimą, góry marnowanej żywności trafiające do śmietników? Nasza wiedza o tym, które działania są korzystne dla planety, a które nie, bywa dużo bardziej ograniczona niż nam się wydaje. W zrozumieniu ekologii na co dzień pomaga edukator ekologiczny.
Lista stanowisk - Specjalista ds. Promocji
Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR
-
Specjalista ds. e-marketingu
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Warszawa praca hybrydowaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online -
- dolnośląskie
- kujawsko-pomorskie
- lubelskie
- lubuskie
- Łask
- łódzkie
- Łódź
- małopolskie
- mazowieckie
- opolskie
- podkarpackie
- podlaskie
- pomorskie
- śląskie
- świętokrzyskie
- warmińsko-mazurskie
- wielkopolskie
- zachodniopomorskie
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
Specjalista ds. Promocji
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Specjalista ds. Promocji to osoba, która jest odpowiada za koordynowanie działalności promocyjnej firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: planowanie kampanii promocyjno - reklamowej i gadżetów promocyjnych, kontakty z mediami (baza, recenzje, wywiady, pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych – negocjacje, tworzenie umów, koordynowanie procesu realizacji umowy), kontakt z grafikami oraz drukarniami w zakresie działań promocyjnych i reklamowych, organizacja i obsługa targów, a także opracowywanie danych potrzebnych do przeprowadzenia akcji promocyjnych oraz podsumowanie ich, ewidencja dokumentacji związanej z promocjami, współpraca z działami odpowiedzialnymi za wdrażanie promocji, reprezentowanie firmy na imprezach branżowych.
WYMAGANIA
Specjalista ds. Promocji powinien mieć wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie) oraz prawo jazdy kat. B, a także znać dobrze język angielski i posiadać wiedzę w obsłudze komputera (pakiet MS Office). Ponadto osoba na tym stanowisku musi wykazywać się wiedzą w obszarze działań rynkowych i mieć doświadczenie w samodzielnej realizacji projektu promocyjnego lub doświadczenie w branży marketingowej (prowadzenie akcji marketingowych). Ważną kwestią jest też biegłe posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie oraz znajomość zagadnień psychologii społecznej i zrozumienia potrzeb klienta. Pracownik ten powinien też cechować się, m.in.: dużą komunikatywnością, umiejętnościami negocjacyjnymi, samodzielnością i odpowiedzialnością w realizowaniu projektów oraz zaradnością i poszukiwaniem optymalnych rozwiązań, umiejętnościami analitycznymi, rzetelnością, dyspozycyjnością, wysoką kulturą osobistą, doskonałą organizacją pracy oraz dyspozycyjnością.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro firmy oraz praca w terenie, np. spotkania z klientami/agencjami reklamowymi/domami medialnymi/drukarniami, udział w działaniach promocyjnych, np. w halach targowych i wystawienniczych, itp. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Czas pracy zazwyczaj nienormowany. Średni wiek kandydatów na tym stanowisku to 25-33 lata. Praca ta wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą występować sytuacje stresujące. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia wiedzy i kompetencji. Istnieje możliwość awansu zawodowego.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Specjalista ds. Promocji może być zatrudniony, m.in.:. w agencjach reklamowych lub biurach reklamowych, w dziale marketingu w radiu/ telewizji/wydawnictwie, a także może pracować w firmie (np.: z sektora IT/telekomunikacji/chemicznego/farmaceutycznego/spożywczego) i współpracować z agencjami reklamowymi w zakresie różnych elementów działań promocyjno - reklamowych.
ZAROBKI
Wynagrodzenie zależy od firmy oraz od położenia geograficznego zakładu pracy. Średnie wynagrodzenie specjalisty ds. promocji kształtuje się od 2, 200 zł - 5 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków pracownik może otrzymać, np.: telefon komórkowy, laptop, szkolenia.
Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR
-
Junior Content Specialist
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat -
Specjalista ds. Promocji i e-marketingu
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. Gdańsk praca hybrydowaspecjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat -
Specjalista ds. Marketingu
RESPOL Export - Import Sp. z o.o. Warszawa, Targówek praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Koordynator ds. content marketing i social media
ID DROP Warszawa praca hybrydowakierownik/koordynator umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu 6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy) -
Specjalista ds. Marketingu
Gram Sadeccy sp.j. Płock praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Specjalista ds. Trade Marketing
Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k. Olsztyn, ul. Sprzętowa 2 praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista ds. Marketingu
BeFlexi Sp. z o.o. Kraków, Śródmieście praca stacjonarnaspecjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 45,00 - 50,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Edukator ekologiczny – nowy, przyszłościowy zawód na rynku pracy?
Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"
Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!
Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?
Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.
Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku
Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.
Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe
Inżynierowie wiertniczy potrzebni są na platformach wiertniczych, w kopalniach, pracowniach geotermalnych, laboratoriach badawczych czy chociażby w budownictwie. W parze z szerokimi perspektywami pracy idą bardzo wysokie zarobki. Jednocześnie praca w tym zawodzie jest odpowiedzialna i wymagająca. Chciesz podjąć takie wyzwanie? Wyjaśniamy, jak wejść na tę ścieżkę zawodową.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?