Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.
Lista stanowisk - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Handlowiec / Specjalista ds. sprzedaży i wynajmu wózków widłowych
SAW-TRAK ZDYB Spółka komandytowa Kraków praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Sprzedawca działu mięsno-wędliniarskiego
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ Dobre (pow. miński, gm. Dobre) praca stacjonarnapracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
Pracownik Działu Obsługi Klienta
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w inwentaryzacji, pakowanie towaru, obsługę urządzeń biurowych.
WYMAGANIA
Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) powinien mieć wykształcenie minimum zawodowe i być osobą pełnoletnią oraz posiadać aktualną książeczkę sanepidowską. Mile widziana jest też znajomość zasad obsługi komputera i kasy fiskalnej, a także doświadczenie w sprzedaży i znajomość zasad obsługi klienta. Ponadto pracownik ten powinien cechować się: dobrą sprawnością fizyczną, dużą komunikatywnością, miłą aparycją, sumiennością, odpowiedzialnością, systematycznością i konsekwencją w działaniu oraz umiejętnością współpracy z innymi pracownikami.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest pomieszczenie zamknięte, tj. market - sektor sklepu. Jest to stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Praca ta wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Czas pracy zazwyczaj zmianowy. Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) powinien nosić ubranie robocze. Istnieje możliwość podnoszenia kwalifikacji (szkolenia) oraz awansu.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) może pracować w sklepach wielobranżowych, czyli marketach.
ZAROBKI
Pensja pracownika działu obsługi klienta (Market) waha się od 1,370 zł do 2 tys. zł i wyżej. Wysokość wynagrodzenia tego pracownika zależy od regionu kraju i sieci sklepu - marketu.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Konsultant ds. Wsparcia Produktowego
Concentrix Warszawa praca hybrydowaspecjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy 2 pracowników aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Concentrix Warszawa praca hybrydowaspecjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy 2 pracowników aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Medicover Sp. z o.o. Warszawa, ul. Łukiska 1 praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu -
Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Opiekun Klubowicza
Medicover Fitness & Gym Katowice, ul. Roździeńskiego 14 praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa zlecenie część etatu -
Sprzedawca działu mięsno-wędliniarskiego
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ Wyszków, ul. Gen. Józefa Sowińskiego 65 praca stacjonarnapracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat -
Specjalista ds. Tworzenia Opisów Produktowych
Media Expert Złotów, Za Dworcem 1D praca zdalnaspecjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Nowy Styl Jasło praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?
W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego
Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?