Wybrana kategoria

NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Pracownik Działu Obsługi Klienta

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w inwentaryzacji, pakowanie towaru, obsługę urządzeń biurowych.


WYMAGANIA

Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) powinien mieć wykształcenie minimum zawodowe i być osobą pełnoletnią oraz posiadać aktualną książeczkę sanepidowską. Mile widziana jest też znajomość zasad obsługi komputera i kasy fiskalnej, a także doświadczenie w sprzedaży i znajomość zasad obsługi klienta. Ponadto pracownik ten powinien cechować się: dobrą sprawnością fizyczną, dużą komunikatywnością, miłą aparycją, sumiennością, odpowiedzialnością, systematycznością i konsekwencją w działaniu oraz umiejętnością współpracy z innymi pracownikami.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest pomieszczenie zamknięte, tj. market - sektor sklepu. Jest to stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Praca ta wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Czas pracy zazwyczaj zmianowy. Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) powinien nosić ubranie robocze. Istnieje możliwość podnoszenia kwalifikacji (szkolenia) oraz awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) może pracować w sklepach wielobranżowych, czyli marketach.


ZAROBKI

Pensja pracownika działu obsługi klienta (Market) waha się od 1,370 zł do 2 tys. zł i wyżej. Wysokość wynagrodzenia tego pracownika zależy od regionu kraju i sieci sklepu - marketu.

NAJNOWSZE OFERTY PRACY - Pracownik Działu Obsługi Klienta

zobacz więcej ofert pracy dla Pracownik Działu Obsługi Klienta