Praca.pl Poradniki Lista stanowisk
Marketing / Reklama / PR

Lista stanowisk - Marketing / Reklama / PR

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zakres Obowiązków Pomoc Key Account Managerom w codziennych kontaktach z kluczowymi klientami i koordynacji działań promocyjnych/rozliczeń. Zarządzanie procesami administracyjnymi (umowy, dekretacja faktur w SAP). Tworzenie kompleksowych raportów, analiz i prezentacji na potrzeby wewnętrzne...
  •  Specjalista ds. Marketingu B2B

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej oraz inicjowanie działań marketingowych dla klientów B2B. Wspieranie realizacji celów sprzedażowych poprzez działania marketingowe mające na celu zwiększenie liczby zapytań ofertowych. Płynność zbierania...

Marketing / Reklama / PR

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży to osoba, która odpowiada za wsparcie merytoryczne i bezpośrednie sprzedaży i posprzedaży produktów lub usług firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: planowanie i organizacja akcji promocyjnych oraz analiza i ocena ich efektywności, wdrażanie standardów merchandisingowych oraz nadzorowanie ich przestrzegania, przygotowywanie analiz marketingowych loka...

Czytaj więcej

Telemarketer

Telemarketer to osoba, która za pomocą telefonu zajmuje się - obsługą, badaniem potrzeb klientów biznesowych i indywidualnych oraz sprzedażą usług i produktów firmy. Do głównych obowiązków osoby zajmującej to stanowisko należy, m.in.: stały i regularny kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami, prowadzi efektywną i skuteczną sprzedaż produktu - usługi firmy, a także rozwija i aktualizuje bazę klient...

Czytaj więcej

Trendsetter

Trendsetter w dosłownym tłumaczeniu oznacza osobę kreującą nowe trendy w modziei innych dziedzinach. W praktyce, stanowisko to jest wykorzystywane przez firmy odzieżowe, producentów nowych telefonów komórkowych, zegarków, samochodów, a nawet produktów spożywczych czy używek. Trendsetter działa na zasadach podobnych do tajemniczego klienta z tym, że w odwrotną stronę. Tajemniczy klient pozyskuje opinie...

Czytaj więcej

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

Najnowsze artykuły

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.