Praca.pl Poradniki Lista stanowisk
Marketing / Reklama / PR

Lista stanowisk - Marketing / Reklama / PR

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Asystent / Asystentka Działu Zakupu (owoce/warzywa)

    Selgros Cash&Carry   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymywanie i rozwijanie relacji z dostawcami, przygotowywanie...
  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat   28,00 - 30,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    8 godz.
    Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja; Ma duże...

Marketing / Reklama / PR

Specjalista ds. Produktu

Specjalista ds. Produktu to osoba, która koordynuje oraz nadzoruje działania związane ze strategią marketingową produktu /lub grupy produktów. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z ...

Czytaj więcej

Specjalista ds. Promocji

Specjalista ds. Promocji to osoba, która jest odpowiada za koordynowanie działalności promocyjnej firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: planowanie kampanii promocyjno - reklamowej i gadżetów promocyjnych, kontakty z mediami (baza, recenzje, wywiady, pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych – negocjacje, tworzenie umów, koordynowanie procesu realizacji umowy), kon...

Czytaj więcej

Specjalista ds. Public Relations

Specjalista ds. Public Relations to osoba odpowiedzialna za opracowywanie i realizację strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa. Zakres zadań specjalisty PR obejmuje wiele dziedzin. Do podstawowych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: planowanie działań z zakresu media relations, tworzenie i aktualizacja baz mediów i klientów firmy, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dziennikarzami, władzam...

Czytaj więcej

Specjalista ds. Reklamy

Specjalista ds. Reklamy to osoba, która zachęca potencjalnych konsumentów do zakupu danych produktów/usług/dóbr inwestycyjnych/surowców w celu zwiększenia zysków klientów. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: gromadzenie informacji na temat produktu/usługi oraz strategia marketingowa, sporządzenie planu finansowego przedsięwzięcia, opracowanie sloganów/ha...

Czytaj więcej

Specjalista ds. relacji z klientem

Specjalista ds. relacji z klientem jest jednym z pracowników działu marketingu czy obsługi klienta. W swojej codziennej pracy ma kontakt z klientem, dba o wysokie standardy jego obsługi i wizerunek przedsiębiorstwa na zewnątrz. To ciekawa praca, wymagająca wiedzy na temat branży, w jakiej działa firma, ale też znajomości zagadnień marketingowych, umiejętności sprawnej i skutecznej komunikacji. SPECJALI...

Czytaj więcej

Specjalista ds. Social Media

Specjalista ds. Social Media prowadzi wszelkie działania, które wpływają na obecność i prestiż obsługiwanych marek w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Youtube, Pinterest, Instagram, GodlenLine itp.). Zajmuje się redagowaniem wpisów, organizacją konkursów, budowaniem interakcji z innymi użytkownikami oraz późniejszym moderowaniem dyskusji i odpowiadaniem na pytania. Do ich obowiązków należy t...

Czytaj więcej

Specjalista ds. Telefonicznych Badań Rynku

Specjalista ds. Telefonicznych Badań Rynku to osoba, która przeprowadza wywiad telefoniczny z respondentem, aby zebrać należyte informacje przygotowane przez zespół badawczy realizujący badania opinii społecznej lub dane potrzebne dla firmy. Do obowiązków pracownika tego należy, m.in.: zapoznanie się z koncepcją projektu badawczego, dobór respondenta, wywiad, właściwe zadawanie pytań, notowanie odpowiedzi, analiz...

Czytaj więcej

Specjalista ds. Tworzenia Prezentacji

Osoba pracująca na stanowisku Specjalisty ds. Tworzenia Prezentacji zajmuje się przygotowywaniem prezentacji w języku polskim i obcym, np. na rzecz kluczowych klientów firmy. Do jego obowiązków należy również tworzenie graficznych zestawień i raportów. WYMAGANIA Specjalista ds. Tworzenia Prezentacji powinien legitymować się wyższym wykształceniem. Jednak bardzo ważne w pracy na t...

Czytaj więcej

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Over Group
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 godz.
    Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...
  • Copywriter / Redaktor

    Freelance Editing Group   Wielka Brytania, London    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Na stanowisko redaktora, poszukujemy osób mających doświadczenie w pisaniu prac naukowych, artykułów naukowych i t.d. na rożne tematy oraz z różnych kierunków, zaczynając od nauk humanistycznych i do prac inżynierskich. Współpraca na podstawie umowy zlecenia lub umowy freelancereskiej...
  • Koordynator ds. content marketing i social media

    ID DROP   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    1 dni
    Wynagrodzenie: 7000 - 9000 PLN netto – B2B 6000 - 7500 PLN brutto – umowa zlecenie Opis stanowiska: współtworzenie strategii komunikacji SM dla klientów agencji; tworzenie i realizacja harmonogramu publikacji postów, stories, reels, (Ig, Fb, LinkedIn) samodzielne prowadzenie firmowych...
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
  • Specjalista ds. Marketingu

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia, Wielki Kack    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Za co będziesz odpowiedzialny: Planowanie, przygotowywanie oraz wdrażanie działań marketingowych i PR; Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Partnerami Biznesowymi na rynku B2B; Wdrażanie oraz Realizowanie Promocji Sprzedaży; Przygotowywanie graficzne materiałów dla Działu...
  • Category/Procurement Manager

    ManpowerGroup   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
  • Inżynier Jakości Klienta

    Aptiv   Gdańsk, Ul. Nowatorów 20   
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Produktu

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Utrzymanie i rozwój powierzonych produktów (troska o filozofię, wartość dla użytkownika, oparcie na potrzebach grup docelowych itp.) Monitorowanie rentowności produktów w ramach poznanej strategii cenowej; Realizowanie procesów i procedur związanych z zarządzaniem ofertą...

Najnowsze artykuły

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

W 2024 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące ESG, które objęły duże firmy spełniające określone warunki. Od 2025 r. grono podmiotów zobowiązanych do tworzenia raportów ESG ma się powiększyć o kolejną grupę. Tymczasem badania pokazują, że 2/3 Polaków nie wie, co oznacza skrót ESG, nie mówiąc o wdrażaniu jego zasad do biznesu. Wyjaśniamy, na czym polega raportowanie ESG oraz kogo dotyczy.

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?

Zdarza się, że szef wywiera na pracowników presję, by w czasie pracy stale mieli przyklejony do twarzy uśmiech. – Niektórzy wręcz zakazują używania wyrazu „problem” i każą zastąpić je „wyzwaniem” – wskazuje socjolog Anna D. Nowicka. Czy pozytywne nastawienie może być destrukcyjne? Kiedy zaczynamy oszukiwać samych siebie? Oto co trzeba wiedzieć o toksycznej pozytywności i jej konsekwencjach.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV

Mechanik to jeden z zawodów deficytowych w Polsce. Szanse na pracę są spore, niemniej żeby ją zdobyć, szczególnie w renomowanych salonach naprawy pojazdów czy w międzynarodowych firmach motoryzacyjnych, zwykle potrzebne jest dobre CV. Wyjaśniamy, jak krok po kroku napisać CV w zawodzie mechanika, jakie uwzględnić w dokumencie umiejętności oraz w jaki sposób opisać doświadczenie zawodowe.

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia

Nie muszę nikomu udowadniać swoich umiejętności i przekonywać, że wiele mogę, mimo iż nie widzę – mówi Krystyna Włodarek, działaczka społeczna, która w 2018 r. straciła wzrok. Specjalistka ds. dostępności Barbara Filipowska, osoba niewidoma, dodaje, że jednak często natrafiała na „mur” w kontaktach z rekruterami. Oto co pilnie trzeba zmienić w kontekście pracy osób z dysfunkcją wzroku.

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu

Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"

Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!