– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.
Lista stanowisk - Marketing / Reklama / PR
Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR
-
Specjalista ds. Strategii Mediowych
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Analityk danych rynkowych
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
Marketing / Reklama / PR
Specjalista ds. Produktu
Specjalista ds. Produktu to osoba, która koordynuje oraz nadzoruje działania związane ze strategią marketingową produktu /lub grupy produktów. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z ...
Czytaj więcejSpecjalista ds. Promocji
Specjalista ds. Promocji to osoba, która jest odpowiada za koordynowanie działalności promocyjnej firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: planowanie kampanii promocyjno - reklamowej i gadżetów promocyjnych, kontakty z mediami (baza, recenzje, wywiady, pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych – negocjacje, tworzenie umów, koordynowanie procesu realizacji umowy), kon...
Czytaj więcejSpecjalista ds. Public Relations
Specjalista ds. Public Relations to osoba odpowiedzialna za opracowywanie i realizację strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa. Zakres zadań specjalisty PR obejmuje wiele dziedzin. Do podstawowych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: planowanie działań z zakresu media relations, tworzenie i aktualizacja baz mediów i klientów firmy, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dziennikarzami, władzam...
Czytaj więcejSpecjalista ds. Reklamy
Specjalista ds. Reklamy to osoba, która zachęca potencjalnych konsumentów do zakupu danych produktów/usług/dóbr inwestycyjnych/surowców w celu zwiększenia zysków klientów. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: gromadzenie informacji na temat produktu/usługi oraz strategia marketingowa, sporządzenie planu finansowego przedsięwzięcia, opracowanie sloganów/ha...
Czytaj więcejSpecjalista ds. relacji z klientem
Specjalista ds. relacji z klientem jest jednym z pracowników działu marketingu czy obsługi klienta. W swojej codziennej pracy ma kontakt z klientem, dba o wysokie standardy jego obsługi i wizerunek przedsiębiorstwa na zewnątrz. To ciekawa praca, wymagająca wiedzy na temat branży, w jakiej działa firma, ale też znajomości zagadnień marketingowych, umiejętności sprawnej i skutecznej komunikacji. SPECJALI...
Czytaj więcejSpecjalista ds. Social Media
Specjalista ds. Social Media prowadzi wszelkie działania, które wpływają na obecność i prestiż obsługiwanych marek w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Youtube, Pinterest, Instagram, GodlenLine itp.). Zajmuje się redagowaniem wpisów, organizacją konkursów, budowaniem interakcji z innymi użytkownikami oraz późniejszym moderowaniem dyskusji i odpowiadaniem na pytania. Do ich obowiązków należy t...
Czytaj więcejSpecjalista ds. Telefonicznych Badań Rynku
Specjalista ds. Telefonicznych Badań Rynku to osoba, która przeprowadza wywiad telefoniczny z respondentem, aby zebrać należyte informacje przygotowane przez zespół badawczy realizujący badania opinii społecznej lub dane potrzebne dla firmy. Do obowiązków pracownika tego należy, m.in.: zapoznanie się z koncepcją projektu badawczego, dobór respondenta, wywiad, właściwe zadawanie pytań, notowanie odpowiedzi, analiz...
Czytaj więcejSpecjalista ds. Tworzenia Prezentacji
Osoba pracująca na stanowisku Specjalisty ds. Tworzenia Prezentacji zajmuje się przygotowywaniem prezentacji w języku polskim i obcym, np. na rzecz kluczowych klientów firmy. Do jego obowiązków należy również tworzenie graficznych zestawień i raportów. WYMAGANIA Specjalista ds. Tworzenia Prezentacji powinien legitymować się wyższym wykształceniem. Jednak bardzo ważne w pracy na t...
Czytaj więcejNajnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR
-
Starszy Specjalista ds. E-commerce i Marketplace
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat -
Specjalista ds. Generowania Leadów / Lead Generation Specialist
UNI-FORM Południe Sp. z o.o. Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56 praca hybrydowa / stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 7 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły
Grupa Pascal Kielce praca stacjonarnaspecjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
specjalista mid / senior -
Dekorator (m/k)
AGATA Spółka Akcyjna Olsztyn praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Dekorator (m/k)
AGATA Spółka Akcyjna Mysiadło praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Specjalista ds. Marketingu
Kreatywna Banda Gdańsk, przy dworcu Gdańsk Główny praca stacjonarnaspecjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Doradca ds. Sieci Partnerskiej
Medicover Benefits Warszawa, Al. Jerozolimskie 96 praca hybrydowaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom
Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?