Praca.pl Poradniki Lista stanowisk
Marketing / Reklama / PR

Lista stanowisk - Marketing / Reklama / PR

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista ds. Strategii Mediowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
  • Analityk danych rynkowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Opis stanowiska: Analizowanie danych sprzedażowych, mediowych i rynkowych w celu oceny skuteczności działań marketingowych, Tworzenie modeli ekonometrycznych wspierających decyzje biznesowe, Przygotowywanie raportów i prezentacji zawierających wnioski i rekomendacje, Udział w projektach...

Marketing / Reklama / PR

Specjalista do spraw Marketingu Handlowego (Trade Marketing Specialist)

Trade Marketing Specialist, tłumaczony po prostu jako Specjalista do spraw marketingu handlowego, jest osobą odpowiedzialną za nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów marketingowych, mających na celu bezpośrednie wsparcie działu sprzedaży firmy lub przedsiębiorstwa. Osoba zatrudniona na tym stanowisku planuje i organizuje kampanie promocyjne na danym obszarze, ustala ich harmonogram, wdraża materiały promocyjne i koordynuje ...

Czytaj więcej

Specjalista ds. Badań Rynku

Specjalista ds. Badań Rynku to osoba, która odpowiada za planowanie i realizację badań rynku na potrzeby przedsiębiorstwa, a także poszczególnych grup produktów. Do głównych obowiązków pracownik tego należy, m.in.: wykonywanie badań marketingowych, nadzór nad projektami badawczymi, analizowanie i prezentowanie wyników badań, pozyskiwanie informacji marketingowych oraz raportowanie wynik&oacut...

Czytaj więcej

Specjalista ds. CSR

Specjalista ds. CSR, jak sama nazwa wskazuje, zajmuje się realizacją projektów CSR – Corporate Social Responsibility, czyli Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Projektuje i wdraża rozwiązania korporacyjne, uwzględniające wartości ważne dla danej społeczności i kultury - relacje społeczne, ochronę środowiska naturalnego, interesy pracownicze bądź branżowe, itp. Specjalista ds. CRS, inaczej specjalista do spraw społecznej od...

Czytaj więcej

Specjalista ds. employer brandingu

Specjalista ds. employer brandingu najczęściej jest członkiem zespołu w dziale HR. Zakres obowiązków na tym stanowisku jest dość szeroki. Angielskie employer branding tłumaczy się jako budowanie marki pracodawcy – i to właśnie jest nadrzędny cel działań specjalisty. Często w ogłoszeniach poszukiwani są specjaliści ds. EB i szkoleń czy też rekrutacji lub komunikacji, co świadczy o tym, że pracown...

Czytaj więcej

Specjalista ds. Marketingu

Specjalista ds. Marketingu to osoba, która planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe przedsiębiorstwa. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: analizowanie efektywności trade marketingowej i wyników sprzedaży w firmie, planowanie i realizacja kampanii PR dla głównych marek firmy, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych) ora...

Czytaj więcej

Specjalista ds. Marketingu Sieciowego

Specjalista do spraw marketingu sieciowego, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za opracowywanie i realizowanie strategii marketingu sieciowego firmy lub przedsiębiorstwa. Marketing sieciowy opiera się na budowaniu rozległej sieci sprzedaży z pominięciem udziału zewnętrznych pośredników, co pozwala na obniżenie kosztów finalnego produktu, a więc zaproponowanie konkurencyjnej ceny jego odbiorcom. Marketi...

Czytaj więcej

Specjalista ds. Marketingu Społecznego

Marketing społeczny zakłada w swej teorii prowadzenie długoterminowych działań marketingowych uwzględniających interesy konsumentów i całej społeczności, w której funkcjonuje dana firma lub przedsiębiorstwo. Działania te nie pozostają jednak bez znaczenia także dla samej firmy przy założeniu, że w dalszej perspektywie jej interesy zbiegają się ściśle z interesami konsumentów i lokalnej społeczności. Marketing społeczny je...

Czytaj więcej

Specjalista ds. Organizacji Eventów

Specjalista ds. organizacji eventów jest odpowiedzialny za działania w zakresie przygotowywania i organizacji imprez oraz innych wydarzeń branżowych, np. targów, wystaw, wyjazdów integracyjnych czy konferencji. Koordynuje współpracę z partnerami zewnętrznymi i podwykonawcami, np. agencjami hostess czy firmami cateringowymi. Stale monitoruje rynek eventów i działania konkurencji oraz przedstawia propozyc...

Czytaj więcej

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Starszy Specjalista ds. E-commerce i Marketplace

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Opis stanowiska: Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży na platformach marketplace i e-retail, Zarządzanie kampaniami reklamowymi z wykorzystaniem narzędzi takich jak Allegro Ads czy Amazon Ads, Optymalizacja działań marketingowych w oparciu o analizę danych, Przygotowywanie raportów...
  • Specjalista ds. Generowania Leadów / Lead Generation Specialist

    UNI-FORM Południe Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Opis stanowiska Wyszukiwanie Leadów: Samodzielne wyszukiwanie potencjalnych klientów i inwestycji (np. z wykorzystaniem LinkedIn Sales Navigator, Apollo, Woodpecker, etc.). Budowanie Bazy: Aktywne tworzenie, segmentacja i utrzymywanie bazy wysokiej jakości leadów. CRM i Raportowanie:...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
  • EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.
    specjalista mid / senior
    15 godz.
    Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google...
  • Dekorator (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Dbanie i przygotowanie ekspozycji towarów w sklepie zgodnie ze standardami marki AGATA S.A.; Nadzór nad poprawną ekspozycją towarów; Współpraca z Dekoratorem Regionalnym.
  • Dekorator (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Mysiadło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Dbanie i przygotowanie ekspozycji towarów w sklepie zgodnie ze standardami marki AGATA S.A.; Nadzór nad poprawną ekspozycją towarów; Współpraca z Dekoratorem Regionalnym.
  • Specjalista ds. Marketingu

    Kreatywna Banda   Gdańsk, przy dworcu Gdańsk Główny    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Planowanie i realizacja działań marketingowych (Meta: Facebook, Instagram; Tik Tok; LinkedIn; Google i inne); Konfiguracja i nadzorowanie kampanii (google ads, meta itp.); Dbanie o aktualność i spójność treści na stronach www; Przygotowywanie materiałów reklamowych;
  • Doradca ds. Sieci Partnerskiej

    Medicover Benefits   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: zarządzanie siecią partnerów na platformie benefitowej, aktywne pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy z obecnymi oraz nowymi partnerami (ustalanie marż, warunków handlowych, rabatów), dbanie o atrakcyjność ofert...

Najnowsze artykuły

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza

– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom

Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?