Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.
Lista stanowisk - Sprzedaż / Obsługa klienta
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
- dolnośląskie
- kujawsko-pomorskie
- lubelskie
- lubuskie
- łódzkie
- małopolskie
- mazowieckie
- opolskie
- podkarpackie
- podlaskie
- pomorskie
- śląskie
- świętokrzyskie
- warmińsko-mazurskie
- wielkopolskie
- zachodniopomorskie
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Sprzedaż / Obsługa klienta
Kierownik Działu
Kierownik działu, jak sugeruje sama nazwa stanowiska jest osobą zarządzającą funkcjonowaniem działu firmy lub instytucji w szerokim tego sformułowania znaczeniu. Kierownik nadzoruje, koordynuje i kontroluje prace podległego personelu, zatrudnionego w obrębie działu, kreuje strategię funkcjonowania działu, zarządza zatrudnieniem i rekrutacją nowych pracowników, etc. Osoba obsadzona na tym stanowisku, w zależności od charakteru prowadzon...
Czytaj więcejKierownik Działu Foto
Kierownik działu foto jest osobą odpowiedzialną za zapewnienie poprawnego funkcjonowania działu fotograficznego w sklepie. Kierownik opracowuje wewnętrzne normy i procedury, mające zapewnić maksymalną wydajność bieżącej obsługi klienta, w zakresie doradztwa i sprzedaży produktów. Osoba obsadzona na tym stanowisku nadzoruje i koordynuje prace personelu działu foto, interweniuje osobiście w przypadku skarg klientów i weryfikuje ...
Czytaj więcejKierownik Działu Reklamacji
Kierownik działu reklamacji jest odpowiedzialny za koordynowanie i nadzorowanie przyjmowania i realizowania reklamacji, a także za zapewnienie jak najlepszej obsługi klientów w tym zakresie. Osoba obsadzona na tym stanowisku opracowuje wewnętrzne normy i procedury, mające zmaksymalizować wydajność i efektywność funkcjonowania działu reklamacji i zatrudnionego w nim personelu. Kierownik ingeruje osobiście w szczególnie trudnych...
Czytaj więcejKierownik Kasjerów
Kierownik kasjerów jest odpowiedzialny za koordynowanie i nadzorowanie prac kasjerów, zatrudnionych w markecie. Do codziennych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy kontrolowanie stanu każdej kasy, i weryfikowanie go w oparciu o potwierdzenia zaksięgowanych transakcji. Kierownik jest odpowiedzialny za poprawne zamknięcie kasy każdego spośród stanowisk, a także wyciąganie konsekwencji w przypadku ...
Czytaj więcejKierownik Medyczny ds. Sprzedaży
Kierownik medyczny do spraw sprzedaży jest osobą odpowiedzialną za gospodarkę handlową w firmie farmaceutycznej. W zakresie jego obowiązków zawiera się planowanie strategii sprzedaży produktu, we współpracy z działem sprzedaży, którego prace koordynuje i nadzoruje. Kierownik opracowuje plany strategiczne w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie, lecz także na podstawie badań rynku medykamentów. Na podstawie uzysk...
Czytaj więcejKierownik Oddziału ds. Obsługi Klientów Indywidualnych
Kierownik oddziału do spraw obsługi klientów indywidualnych, jest głównym koordynatorem działań, mających na celu maksymalizację wydajności systemu obsługi klientów indywidualnych banku lub instytucji finansowej. Kierownik nadzoruje prace personelu wykwalifikowanego w obsłudze klientów indywidualnych, samodzielnie także kontaktując się tylko z klientami strategicznymi dla placówki. W praktyce, kierownik od...
Czytaj więcejKierownik Regionalny
Kierownik regionalny, jak sugeruje sama nazwa stanowiska jest osobą zarządzającą funkcjonowaniem wszystkich oddziałów firmy lub instytucji w obrębie danego regionu. Kierownik nadzoruje, koordynuje i kontroluje prace podległych jednostek, kreuje strategię funkcjonowania tychże w ramach opracowywanych przez siebie planów krótko- i długoterminowych. Osoba obsadzona na tym stanowisku, w zależności od charakteru prowadzonej pr...
Czytaj więcejKierownik Regionalny ds. Obsługi Klientów Indywidualnych
Zakres obowiązków kierownika regionalnego do spraw obsługi klientów indywidualnych jest bardzo zbliżony do obszaru kompetencji kierownika ds. obsługi klientów indywidualnych, z tą jedynie różnicą, że osoba obsadzona na pierwszym stanowisku obejmuje swoją jurysdykcją wyłącznie wyznaczony oddział lub oddziały, zawierające się w danym regionie. Kierownik nawiązuje kontakty ze strategicznymi, z punktu widzenia oddzia...
Czytaj więcejNajnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Kasjer - Sprzedawca
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ Warszawa, Ochota, ul. Grójecka 70 praca stacjonarnapracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat -
Doradca Klienta w Salonie Optycznym
Optics Warszawa, ul. Wołoska 22 praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat -
Handlowiec / Specjalista ds. sprzedaży i wynajmu wózków widłowych
SAW-TRAK ZDYB Spółka komandytowa Kraków praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Sprzedawca działu mięsno-wędliniarskiego
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ Dobre (pow. miński, gm. Dobre) praca stacjonarnapracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat -
Kierownik Projektów (KAM)
Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o. zachodniopomorskie praca mobilnakierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
- dolnośląskie
- lubuskie
- łódzkie
- mazowieckie
- opolskie
- podlaskie
- śląskie
- świętokrzyskie
- warmińsko-mazurskie
- zachodniopomorskie
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat Szukamy 3 pracowników aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Przedstawiciel Handlowy
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?
W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego
Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?