Coraz liczniejsza liczba przedsiębiorców zauważa potencjał marketingowy związany z dniem zakochanych. Klienci przed walentynkami kupują prezenty dla najbliższych, poszukując w sklepach produktów z motywem serca. Jednak specjalna oferta sprzedażowa to nie jedyny sposób na promowanie biznesu przy okazji walentynek. Co jeszcze warto przygotować dla swoich klientów?
Najnowsze artykuły - Dla pracodawców
Rynek pracy wciąż się zmienia, podobnie jak potrzeby kandydatów do pracy i pracowników. Warto być na bieżąco z trendami HR, poznawać opinie ekspertów, m.in. na temat dobrego zarządzania zespołem czy metod skutecznej motywacji. Pracownicy to ogromny kapitał przedsiębiorstwa!
5 pomysłów na promocję firmy w walentynki
Wigilia firmowa, prezenty świąteczne – jak wliczyć je do kosztów uzyskania przychodu?
Organizując świąteczne spotkanie w biurze i rozdając upominki dla pracowników czy klientów, przedsiębiorcy muszą mieć świadomość, że każda darowizna może wywoływać skutki podatkowe. Czy prezent na święta Bożego Narodzenia podlega opodatkowaniu? Jak zaksięgować świąteczne wydatki firmy? Wyjaśniamy, kiedy wydatek może stanowić koszt uzyskania przychodu.
Prezenty świąteczne dla klientów – jakie wybrać?
Kartka świąteczna czy kosz prezentowy? Kawa i herbata czy alkohol? Słodycze czy produkty luksusowe? Taki sam prezent dla wszystkich czy indywidualne upominki dla klientów premium? Przedsiębiorca, który chce obdarować klientów na Gwiazdkę, ma kilka istotnych decyzji do podjęcia. Wyjaśniamy, jakie są możliwości i na jakie prezenty warto postawić w tegoroczne święta.
Formy opodatkowania — jaki sposób wybrać?
Osoby fizyczne osiągające przychody z prowadzonej działalności mogą wybrać formę opodatkowania. Od tego wyboru zależy, w jaki sposób firma będzie rozliczała przychody w danym roku podatkowym, jak prowadzona będzie księgowość czy jakich odliczeń będzie można dokonywać. Jak zdecydować, która forma opodatkowania jest najkorzystniejsza? Dobierz sposób rozliczania do rodzaju swojej działalności.
Kultura organizacyjna – funkcje, elementy, typy, przykłady
Kultura władzy, kultura hazardzistów, a może kultura rutyniarzy? Każde przedsiębiorstwo posiada pewną kulturę organizacyjną, która wpływa na sposób jego funkcjonowania, skuteczność i zadowolenie pracowników oraz wizerunek firmy na rynku. Zamiast pozostawić sprawy przypadkowi, lepiej jest zadbać o to, by sposób organizacji Twojej firmy jak najlepiej wspierał jej cele.
Onboarding – co to jest, zasady, korzyści
Ponad ⅓ Polaków chciałaby zmienić pracę w ciągu najbliższego roku! Pracodawcy muszą zadać sobie pytanie, jak zapobiec odpływowi wykwalifikowanej kadry. Jedną z odpowiedzi może być onboarding. – Jestem przekonany, że największym błędem jest pozostawienie pracownika w pierwszych dniach i tygodniach samemu sobie – komentuje Mateusz Żydek, rzecznik prasowy i lider zespołu komunikacji Randstad.
Po co budować markę pracodawcy?
Marka, która stoi w miejscu i nie dostosowuje się do zmieniającego się świata, może szybko stracić na wartości marketingowej. Jak budować wizerunek w ramach współpracy biznesowej oraz na rynku pracy? Warto zacząć od strategii employer brandingu. Sprawdź, czym jest employer branding wewnętrzny i zewnętrzny oraz jakie nowoczesne narzędzia pomogą Ci w promocji swojej firmy.
Employee experience – czym jest? Jakie ma zalety?
Zadowolony pracownik to zmotywowany pracownik, który bierze odpowiedzialność za to, co robi i chce się rozwijać w firmie. Jest kilka sposobów na zbudowanie zespołu skutecznych i lojalnych pracowników. Kluczem do sukcesu może być pozytywny employee experience. Wyjaśniamy, co kryje się pod tym pojęciem i na jakie aspekty zarządzania zasobami ludzkimi warto zwrócić uwagę w swojej firmie.
Polecane oferty
-
Samodzielna / Główna Księgowa
Studium Języków Obcych Łódź praca zdalna / hybrydowa / stacjonarnaspecjalista mid / senior pełny etat / część etatu 8 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Kierowca Kat. C+E z kodem 95
Gröner Harnecker Logistik GmbH Niemcy, Kassel, Hamm i Henstedt-Ulzburg praca mobilnapracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat 13 000 zł brutto/mies. aplikuj bez CV -
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista ds. Marketingu i Social Media
Kanclerz sp. z o.o. Ruda Śląska praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Sezonowy pracownik rolny - sadzenie i zbiór warzyw
pracownik fizyczny umowa o pracę / o pracę tymczasową pełny etat / tymczasowa/dodatkowa aplikuj bez CV -
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Spawacz TIG
EU Workers Sp. z o.o. Niemcy, Nordlingen / Bawaria Północnapracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat 15 700 - 17 000 zł brutto/mies. -
Technik Elektroradiolog
Praca.pl Niemcyspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat / część etatu aplikuj bez CV -
- dolnośląskie
- kujawsko-pomorskie
- lubelskie
- lubuskie
- łódzkie
- małopolskie
- mazowieckie
- opolskie
- podkarpackie
- podlaskie
- pomorskie
- śląskie
- świętokrzyskie
- warmińsko-mazurskie
- wielkopolskie
- zachodniopomorskie
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
Wolontariat – jak zacząć pomagać? Praktyczny poradnik dla wolontariusza
– Wolontariat to wyjście ze swojej „bańki”, spojrzenie z innej perspektywy na otaczający nas świat – mówi Katarzyna Klimek-Michno z fundacji Sarigato. – Uczy empatii, cierpliwości, uważności – wylicza. W Światowym Dniu Wolontariusza wyjaśniamy, jak zacząć pomagać, kto może zostać wolontariuszem i gdzie szukać inicjatyw, w które warto się zaangażować.
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest 101 mln, a w Polsce około 4 mln osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy polski rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom
Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?