Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.
Lista stanowisk - Sprzedaż / Obsługa klienta
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
- dolnośląskie
- kujawsko-pomorskie
- lubelskie
- lubuskie
- łódzkie
- małopolskie
- mazowieckie
- opolskie
- podkarpackie
- podlaskie
- pomorskie
- śląskie
- świętokrzyskie
- warmińsko-mazurskie
- wielkopolskie
- zachodniopomorskie
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Sprzedaż / Obsługa klienta
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel regionalny odpowiada za pozyskiwanie klientów oraz ich obsługę sprzedażową i posprzedażową w danym regionie. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: identyfikowanie oczekiwań i potrzeb klientów, negocjowanie umów, a także analiza działań konkurencji. Celem pracy jest realizacja założonych celów sprzedażowych.JAK ZOSTAĆ PRZEDSTAWICIELE...
Czytaj więcejSpecjalista ds. Handlowych
Specjalista ds. Handlowych to osoba, która odpowiada za zarządzanie, kontrolę, prowadzenie akcji promocyjnych i doradczych oraz sprzedaż - towarów i usług. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: zbieranie informacji o kliencie, wprowadzanie zdobytych informacji do odpowiednich systemów informatycznych, organizacja spotkań i prezentacja oferty firmy oraz realizacja planu sprzedażowego i negoc...
Czytaj więcejSpecjalista ds. Klientów Strategicznych
Specjalista do spraw klientów strategicznych zajmuje się bieżącą obsługą strategicznych klientów firmy, a także ich pozyskiwaniem. Stanowisko to jest w praktyce tożsame ze stanowiskiem specjalisty ds. obsługi kluczowych klientów. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada na zapytania ofertowe, negocjuje (w konsultacji z kierownikiem działu) warunki oferowanych usług, podpisuje umowy i utrzymuje stały kontakt z najwa...
Czytaj więcejSpecjalista ds. Kluczowych Klientów
Specjalista do spraw kluczowych klientów zajmuje się bieżącą obsługą klientów kluczowych firmy, a także ich pozyskiwaniem. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada na zapytania ofertowe, negocjuje (w konsultacji z kierownikiem działu) warunki oferowanych usług, podpisuje umowy i utrzymuje stały kontakt z najważniejszymi dla firmy klientami. Specjalista ds. kluczowych klientów jest członkiem zespołu powołanego do re...
Czytaj więcejSpecjalista ds. Kontaktów Międzynarodowych
Specjalista do spraw kontaktów międzynarodowych zajmuje się koordynacją i nadzorem operacji przeprowadzanych z udziałem klientów dysponujących kapitałem zagranicznym. Osoba obsadzona na tym stanowisku jest odpowiedzialna za całokształt procesów związanych z obsługą klientów zagranicznych, przy jednoczesnym analizowaniu otoczenia rynkowego w poszukiwaniu potencjalnych klientów międzynarodowych firmy. Specja...
Czytaj więcejSpecjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów,...
Czytaj więcejSpecjalista ds. Obsługi Klientów Indywidualnych
Specjalista do spraw obsługi klientów indywidualnych jest osobą odpowiedzialną za prowadzenie bieżącej obsługi tychże klientów w oparciu o najwyższe standardy i wewnętrzne procedury. Osoba obsadzona na tym stanowisku jest zaangażowana w realizację całokształtu procesów, związanych z obsługą klientów indywidualnych – począwszy od sporządzania niezbędnej dokumentacji, na podpisywaniu umów i realizowani...
Czytaj więcejSpecjalista ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych
Specjalista do spraw obsługi klientów korporacyjnych, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za prowadzenie bieżącej obsługi tychże klientów w oparciu o najwyższe standardy i wewnętrzne procedury. Osoba obsadzona na tym stanowisku jest zaangażowana w realizację całokształtu procesów, związanych z obsługą klientów korporacyjnych – począwszy od sporządzania niezbędnej dokumentacji, na p...
Czytaj więcejNajnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Kasjer - Sprzedawca
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ Warszawa, Ochota, ul. Grójecka 70 praca stacjonarnapracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat -
Doradca Klienta w Salonie Optycznym
Optics Warszawa, ul. Wołoska 22 praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat -
Handlowiec / Specjalista ds. sprzedaży i wynajmu wózków widłowych
SAW-TRAK ZDYB Spółka komandytowa Kraków praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Sprzedawca działu mięsno-wędliniarskiego
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ Dobre (pow. miński, gm. Dobre) praca stacjonarnapracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat -
Kierownik Projektów (KAM)
Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o. zachodniopomorskie praca mobilnakierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
- dolnośląskie
- lubuskie
- łódzkie
- mazowieckie
- opolskie
- podlaskie
- śląskie
- świętokrzyskie
- warmińsko-mazurskie
- zachodniopomorskie
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat Szukamy 3 pracowników aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Przedstawiciel Handlowy
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?
W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.
Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego
Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Najnowsze komunikaty
Best Quality Employer 2025 – zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy
Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer. To inicjatywa, która ma na celu uhonorowanie firm wyznaczających najwyższe standardy w dziedzinach takich jak polityka zatrudnienia, troska o rozwój pracowników i kultura organizacyjna przedsiębiorstwa.
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?