Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.
Lista stanowisk - Marketing / Reklama / PR
Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR
-
Specjalista ds. Produktu
Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o. Wola Mrokowska praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista ds. e-marketingu
CYFROWA FOTO - MPP Zaczernie, k. Rzeszowa praca hybrydowaspecjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
Marketing / Reklama / PR
Kierownik ds. Badań i Rozwoju
Kierownik ds. Badań i Rozwoju - ogólnie rzecz ujmując to osoba, która zarządza projektami i procesami oraz zespołem pracowników w przedsiębiorstwie. Do głównych zadań pracownika tego należy: uczestnictwo we wszystkich stadiach powstawania produktów lub usługi i badaniach oraz przygotowuje rzetelne i aktualne informacje o rynku oraz dane o sprzedaży produktów/ usługi firmy, w celu podejmowania i moni...
Czytaj więcejKierownik ds. Badań Rynku
Kierownik ds. Badań Rynku to osoba odpowiedzialna za planowanie i realizację badań rynku na potrzeby przedsiębiorstwa, a także poszczególnych grup produktów. Ogólnie rzecz ujmując to osoba, która ma pomóc firmie we wdrażaniu nowych produktów i zwiększaniu efektywności sprzedaży. Do głównych obowiązków kierownika ds. badań rynku należy: określenie rodzaju i potrzeb nabywców, ich ...
Czytaj więcejKierownik ds. Informacji Medycznej
Kierownik do spraw informacji medycznej jest osobą odpowiedzialną za monitorowanie rynku branżowego ze szczególnym uwzględnieniem pojawiających się nowych produktów i usług. Osoba obsadzona na tym stanowisku gromadzi, analizuje i weryfikuje informacje przekazywane w mediach i publikacjach branżowych, by następnie przekazać je wewnętrznej komórce marketingowej. Kierownik do spraw informacji medycznej jest więc głó...
Czytaj więcejKierownik ds. Marketingu
Kierownik ds. Marketingu to osoba, która kieruje zespołem w dziale marketingu oraz dba o rozwój i współuczestniczy w tworzeniu strategii marketingowej firmy. Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należy, m.in.: opracowywanie, wdrażanie oraz kontrola planów marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży usług, współtworzenie strategii marketingowej firmy, wyznaczanie nowych kierunk&oacut...
Czytaj więcejKierownik ds. Marki
Kierownik ds. marki (brand manager) to osoba, która odpowiada za powodzenie marketingowe i sprzedaż określonej marki, serii produktów danej marki. Jest to stanowisko samodzielne, odpowiedzialne. Do głównych obowiązków tego pracownika należy, m.in.: udział we wprowadzaniu na rynek nowej marki, odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży nowej marki, prowadzenie negocjacji, koordynacja procesu przyjmowan...
Czytaj więcejKierownik ds. Produktu
Kierownik ds. Produktu to osoba, która jest odpowiedzialna za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej produktu/grupy produktów. Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należy, m.in.: nadzór na dystrybucją i zapasami produktów, uczestniczenie w tworzeniu planów marketingowych dla danej linii produktowej, wprowadzanie nowych produktów na rynek, prowadzenie...
Czytaj więcejKierownik ds. Promocji
Kierownik do spraw promocji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za koordynowanie całokształtu działań promocyjnych firmy lub instytucji. Osoba obsadzona na tym stanowisku opracowuje strategię promocji produktów lub usług firmy, w której została zatrudniona, jednocześnie nadzorując i koordynując prace podległego zespołu specjalistów, zajmującego się realizację tejże strategii. Kierownik kontakt...
Czytaj więcejKierownik ds. Public Relations
Kierownik ds. public relations to osoba, która koordynuje działania związane z kształtowaniem opinii publicznej w imieniu i na rzecz instytucji, przedsiębiorstwa lub organizacji. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: kształtowanie wizerunku firmy poprzez: kontakty z mediami, organizacja konferencji prasowych, przygotowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych (folderów, ulotek, itp.), ...
Czytaj więcejNajnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR
-
Project Marketing Specialist
Joinco Polska Sp. z o.o. Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Procurement Project Specialist
Joinco Polska Sp. z o.o. Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista ds. Promocji i e-marketingu
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. Gdańsk praca hybrydowaspecjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat -
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. marketingu marek Bytom i Wólczanka
VRG S.A. Kraków praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat -
Telemarketer - infolinia wychodząca
Confilogi Group sp. z o.o. Warszawa praca zdalnaspecjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat 28,00 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Młodszy Specjalista ds. organizacji wydarzeń pracowniczych
Akademia Leona Koźmińskiego Warszawa praca stacjonarnamłodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat -
Product Owner (Product: Rozwój Relacji z Klientem Indywidualnym, Przedsiębiorcami i Rolnikami)
BNP Paribas Bank Polska S.A. Warszawa praca hybrydowaekspert / menedżer umowa o pracę pełny etat -
Specjalista ds. Marketingu
SERVICE JOBS sp. z o.o. Gdynia, Wielki Kack praca stacjonarnaspecjalista (mid) kontrakt B2B aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?
Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku
Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.
Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe
Inżynierowie wiertniczy potrzebni są na platformach wiertniczych, w kopalniach, pracowniach geotermalnych, laboratoriach badawczych czy chociażby w budownictwie. W parze z szerokimi perspektywami pracy idą bardzo wysokie zarobki. Jednocześnie praca w tym zawodzie jest odpowiedzialna i wymagająca. Chciesz podjąć takie wyzwanie? Wyjaśniamy, jak wejść na tę ścieżkę zawodową.
Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy
W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska.
Cechy i nawyki ludzi sukcesu – jak osiągnąć zadowolenie w pracy?
Zwyciezcy i przegrani mają te same cele, więc dlaczego ci pierwsi spełniają marzenia, a ci drudzy pozostają w tyle? Odpowiedzią mogą być właściwe nawyki oraz... nastawienie. – Pewne cechy osobowości odgrywają kluczową rolę w osiąganiu satysfakcji zawodowej – tłumaczy trener biznesu Wiktor Tokarski. Jakie nawyki pomagają w spełnieniu zawodowym? Jak się zachowywać, by budować swój sukces?
Background screening w rekrutacji – na czym to polega
Kandydaci kłamią w czasie rekrutacji – oczywiście nie wszyscy, ale wielu uważa, że koloryzowanie i zatajenie pewnych spraw pozwoli im zdobyć stanowisko, a potem „jakoś to będzie”. Przyjęcie niewłaściwej osoby to dla pracodawcy ogromny problem, dlatego wiele firm decyduje się na background check. Specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz wyjaśnia, jak legalnie zweryfikować prawdomówność kandydata.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?