Praca.pl Poradniki Lista stanowisk
Marketing / Reklama / PR

Lista stanowisk - Marketing / Reklama / PR

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zakres Obowiązków Pomoc Key Account Managerom w codziennych kontaktach z kluczowymi klientami i koordynacji działań promocyjnych/rozliczeń. Zarządzanie procesami administracyjnymi (umowy, dekretacja faktur w SAP). Tworzenie kompleksowych raportów, analiz i prezentacji na potrzeby wewnętrzne...
  •  Specjalista ds. Marketingu B2B

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej oraz inicjowanie działań marketingowych dla klientów B2B. Wspieranie realizacji celów sprzedażowych poprzez działania marketingowe mające na celu zwiększenie liczby zapytań ofertowych. Płynność zbierania...

Marketing / Reklama / PR

Młodszy Kierownik ds. Marki

Młodszy Kierownik ds. Marki to osoba odpowiedzialna za marketing i sprzedaż określonej marki, czyli serii produktów/usług. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: opieka nad marką, prowadzenie kampanii reklamowych i promocji danej marki (lansowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki), doradzanie klientom we wszystkich stadiach kreowania marki, analiza d...

Czytaj więcej

Młodszy Specjalista ds. Marketingu

Młodszy specjalista do spraw marketingu, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za współprojektowanie i uczestnictwo we wdrażaniu produktów promocyjno-reklamowych w przestrzeni firm i instytucji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku jako posiadająca mniejszy staż i doświadczenie podejmuje się zwykle zadań marketingowych o mniejszej skali trudności - redagowania tekstów promocyjnych na strony internet...

Czytaj więcej

Pracownik Działu Marketingu

Pojęcia pracownika działu marketingu jest sformułowaniem obejmującym swoim zakresem szereg stanowisk obecnych w dziale marketingu firmy lub instytucji. W praktyce pracownikiem działu marketingu może być przykładowo specjalista ds. marketingu zaangażowany w kreowanie strategii marketingowej firmy lub przedsiębiorstwa lub copywriter specjalizujący się w opracowywaniu treści reklamowych i promocyjnych wykorzystywanych dla potrzeb promocyjnych fi...

Czytaj więcej

Pracownik Tester

Pracownik Tester to osoba, która zajmuje się testowaniem danego produktu, sprzętu pod względem jakości, wydajności oraz stabilności. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: testowanie oprogramowania oraz tworzenie przypadków testowych, badanie zgodności implementacji ze standardami, pisanie scenariuszy testowych i skryptów, przygotowywanie raportów z wyników testów, tworz...

Czytaj więcej

Product Manager

Product Manager – osoba, która zajmuje się: zbieraniem informacji o klientach i ich potrzebach, generowaniem pomysłów na nowe produkty, wybieraniem pomysłów na nowy produkt pochodzący z różnych źródeł, przygotowywaniem analiz o sytuacji rynkowej i trendach na rynku, opracowaniem i wykonaniem planów rozwoju produktu, wprowadzaniem nowych produktów oraz udoskonalaniem i modyfikowani...

Czytaj więcej

Project Manager

Project Manager to specjalista zarządzający określonymi projektami w firmie. Obecnie stanowisko to zyskuje coraz większe zainteresowanie wśród przedsiębiorców, którzy chcą osiągnąć jak najlepsze cele operacyjne i strategiczne. Ogólnie rzecz ujmując, ”menedżer projektu” odpowiedzialny jest za planowanie i realizację projektu - zwykle odnoszących się do budownictwa, sieci komputerowych, sieci telekomuni...

Czytaj więcej

Senior Research Consultant - Research Executive

Senior Research Consultant, zwany inaczej także Research Executive to stanowisko trudne do przetłumaczenia w języku polskim. Stanowisko funkcjonuje w działach badań rynkowych dużych firm i instytucji i jest związane z analizowaniem potencjalnych potrzeb klientów, celem opracowania wydajnej strategii marketingowej dla danej grupy docelowej. Research Executive ustala zakres prowadzonych badań, wyznacza grupę docelową na której bad...

Czytaj więcej

Specjalista Customer Experience

Customer experience – doświadczenie klienta, to bardzo ważna dziedzina prowadzenia firmy – pozwala budować pozytywne, długotrwale relacje z osobami nawiązującymi kontakt z przedsiębiorstwem. To dzięki informacjom zwrotnym od konsumentów i budowanym na ich podstawie strategiom firma może zyskać zaufanie i lojalność klientów. Jest to zadanie, które powierza się specjaliście ds. customer experience. ...

Czytaj więcej

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

Najnowsze artykuły

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.