Praca.pl Poradniki Lista stanowisk
Marketing / Reklama / PR

Lista stanowisk - Marketing / Reklama / PR

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zakres Obowiązków Pomoc Key Account Managerom w codziennych kontaktach z kluczowymi klientami i koordynacji działań promocyjnych/rozliczeń. Zarządzanie procesami administracyjnymi (umowy, dekretacja faktur w SAP). Tworzenie kompleksowych raportów, analiz i prezentacji na potrzeby wewnętrzne...
  •  Specjalista ds. Marketingu B2B

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej oraz inicjowanie działań marketingowych dla klientów B2B. Wspieranie realizacji celów sprzedażowych poprzez działania marketingowe mające na celu zwiększenie liczby zapytań ofertowych. Płynność zbierania...

Marketing / Reklama / PR

Copywriter

Copywriter to osoba zajmująca się pisaniem tekstów wykorzystywanych w reklamach prasowych, radiowych, telewizyjnych oraz w ulotkach, broszurach itp. Copywriter współtworzy reklamę razem z dyrektorem kreatywnym, grafikiem, innymi członkami zespołu kreatywnego. WYMAGANIA Zawód copywritera łączy w sobie umiejętności artystyczne, językowe, wiedzę psychologiczną i socjologicz...

Czytaj więcej

Dekorator Marketu

Dekorator marketu to osoba zajmująca się dbaniem o wystrój marketu. Do jej obowiązków należy także eksponowanie towarów, wykonywanie tablic informacyjnych, drukowanie plakatów, ekspozycja banerów reklamowych i informacji o promocjach, zamawianie materiałów dekoracyjnych oraz dbanie o dekoracje i wystawy marketu. WYMAGANIA Dekorator marketu powini...

Czytaj więcej

Dziennikarz

Dziennikarz to osoba, która zbiera oraz analizuje fakty na temat istotnych wydarzeń, zjawisk i następnie przekazuje je opinii publicznej w różnych formach, tj. prasa, radio, telewizja. Charakter pracy zależny głównie od miejsca pracy i tematyki, jaką zajmuje się dziennikarz. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: tworzenie treści informacyjnych i merytorycznych zamieszczanych w prasie/mediach, wyszukiwa...

Czytaj więcej

Fotoreporter

Zawód fotoreportera polega na przygotowaniu materiału fotograficznego dla redakcji różnych wydawnictw. Fotoreporter to szczególny rodzaj dziennikarza, który nie opisuje zjawisk słowem, lecz ilustruje je zdjęciami. Stąd najważniejszym narzędziem w jego pracy jest profesjonalny sprzęt fotograficzny, który pozwoli na wykonanie dobrej jakości zdjęć nawet w najtrudniejszych warunkach.Przed przystąpien...

Czytaj więcej

Hostessa

Hostessa jest to osoba, której zadaniem jest wspieranie w działaniach promocyjnych firmy na targach, wystawach, imprezach promocyjnych, a także w biurach i urzędach, w klubach i restauracjach, na lotnisku lub w centrum handlowym. Hostessa jest jakby wizytówką swojego pracodawcy. W zależności od potrzeb hostessa pełni różne funkcje: prezenterki produktu, konferansjerki, kelnerki, promotorki, może też pełnić rolę osoby o...

Czytaj więcej

Infobroker

W czasach najnowszych, czasach przewagi branży usługowej nad produkcyjną i ogromnego znaczenia mediów, najważniejszym dobrem, na które popyt stale rośnie, jest informacja. Infobroker to osoba, która zajmuje się profesjonalnym pozyskiwaniem informacji na zlecenie osób prywatnych, firm, instytucji i organizacji, w oparciu o ściśle wyznaczone kryteria. Infobroker pozyskuje je w oparciu o kontakty, źródła pisa...

Czytaj więcej

Kierownik Badań Klinicznych

Kierownik badań klinicznych jest osobą zatrudnioną w laboratorium i prowadzącą badania na potrzeby określonego projektu. Pierwszym zadaniem laboranta jest wykonanie serii prób, na badanym produkcie, substancji lub innym materiale poddanym badaniom. Drugą fazą procesu jest zbieranie otrzymanych rezultatów, analizowanie ich i porównywanie, celem wyciągnięcia wniosków. Wyniki serii prób laborant opracowuje i ...

Czytaj więcej

Kierownik Biura Reklamy

Kierownik biura reklamy jest osobą odpowiedzialną za koordynowanie całokształtu działań marketingowych, związanych ze sprzedażą powierzchni reklamowych, posiadanych przez wydawnictwo. Kierownik opracowuje strategię marketingową wydawnictwa, ustala stawki cenowe, planuje działania promocyjne, mające na celu pozyskanie potencjalnych reklamodawców, a także negocjuje warunki podpisywanych umów. Osoba obsadzona na tym stanowisku mo...

Czytaj więcej

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

Najnowsze artykuły

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Premia świąteczna – komu przysługuje, podatek

Kto w tym roku dostanie premię świąteczną? Jeśli i Ty zadajesz sobie to pytanie, musisz wiedzieć, że w niektórych przypadkach pracodawca wręcz ma obowiązek wypłacić taki dodatek. Zobacz, czy jesteś w grupie pracowników, którym premia się należy, a także jak się ustala jej wysokość i czy premia świąteczna przepada, jeśli pracownik jest na urlopie lub zwolnieniu.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?

W grudniu obchodzimy Światowy Dzień AIDS. To ważne święto, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem

Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Automotywacja, czyli jak motywować siebie samego

Jak przetrwać w pracy do 16:00, gdy masz już wszystkiego dość, a na zegarze nie ma nawet 9:00? Mobilizowanie samego siebie, szczególne w tzw. Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny poniedziałek w roku, może wydawać się wyjątkowo trudne. Jednak zamiast poddawać się ponuremu nastrojowi, proponujemy podejść do zadania metodycznie. Sprawdź, jak wykorzystać mechanizmy automotywacji.

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Wigilia w pracy – jak się ubrać?

Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska-Jędrczak. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.