Praca.pl Poradniki Lista stanowisk
Marketing / Reklama / PR

Lista stanowisk - Marketing / Reklama / PR

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • MAJOREL POLSKA
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Duties and Responsibilities Responsible for analyzing online advertising content and business websites across multiple products Use this analysis to construct and modify ad texts / extensions to achieve client's expectations; Ensure excellent use of spelling and grammar is maintained in all tasks;...
  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent German

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Overall Job Purpose As an Advertising Campaign Optimizer, you will be part of a multinational team, building new campaigns, optimizing and localizing existing campaigns for customers. You will use your marketing skills to review the client’s business model and website and implement the best...

Marketing / Reklama / PR

Kierownik ds. Reklamy

Kierownik do spraw reklamy, jak sugeruje sama nazwa stanowiska jest osobą odpowiedzialną za koordynowanie całokształtu działań reklamowych firmy lub instytucji. Kierownik bierze czynny udział w kreowaniu strategii reklamowej firmy, a także sprawuje nadzór nad pracami podległego zespołu specjalistów, zajmujących się realizacją tej strategii. Osoba obsadzona na tym stanowisku projektuje i zatwierdza projekty materiałów re...

Czytaj więcej

Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu

Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu to osoba, która nadzoruje działalność działu zajmującego się sprzedażą i marketingiem. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: nadzór nad pracą podległego personelu, opracowanie, wdrażanie i kontrolowanie działań marketingowych, sporządzanie raportów, zestawień i analiz, ustalanie budżetu, planu sprzedaży oraz wprowadzanie produktów na rynek oraz ba...

Czytaj więcej

Kierownik Działu Komunikacji i Wystawiennictwa

Kierownik działu komunikacji i wystawiennictwa jest osobą nadzorującą i koordynującą działania zespołu powołanego do realizowania ekspozycji, mających zmaksymalizować atrakcyjność produktów w oczach konsumentów, a więc zmaksymalizować wyniki finansowe firmy. Kierownik opracowuje projekty wizualnego zagospodarowania przestrzeni wystawowej sklepu lub marketu, a także weryfikuje i nadzoruje realizację projektów, pochodzący...

Czytaj więcej

Kierownik Projektu

Kierownik projektu jest to osoba najbardziej odpowiedzialna za powstanie i efekt końcowy wyznaczonego projektu, czyli planuje, harmonogramuje, dba o realizację i kontroluje zadania potrzebne do osiągnięcia ostatecznego celu projektu. Warto podkreślić, iż zakres obowiązków tego pracownika w głównej mierze zależy od projektu, m.in. jest to.: zarządzanie projektem, od pomysłu do gotowego produktu, zarządzanie zespołem osób...

Czytaj więcej

Kolporter Ulotek

Kolporter Ulotek to osoba, która kreuje wizerunek firmy, instytucji - poprzez roznoszenie ulotek reklamujących na terenie miasta. Do obowiązków osoby na tym stanowisku należy: rozdawanie ulotek i innych gadżetów i zachęcanie klientów do skorzystania z oferty danej firmy. WYMAGANIA Na tym stanowisku mile widziane są osoby uczące się lub studiujące. Kolporter Ulotek ...

Czytaj więcej

Marketing Manager

Marketing Manager (kierownik ds. marketingu) to osoba, która odpowiada za tworzenie i nadzorowanie polityki firmy w zakresie marketingu. Do głównych obowiązków pracownika tego należy: opieka nad działem marketingu, prowadzenie kampanii reklamowych/promocyjnych produktów/usług, doradzanie klientom, opieka nad stałymi klientami, negocjacje, sprzedaż produktu/usługi, przygotowywanie umów i koordynacja ich rea...

Czytaj więcej

Media Buyer

Media buyer należy do grupy zawodów trudnych do rozszyfrowania po samej tylko nazwie stanowiska; w wolnym tłumaczeniu media buyer oznacza nabywcę mediów, co w praktyce przekłada się na nabywanie powierzchni reklamowych w poszczególnych mediach tradycyjnych i elektronicznych. Media buyer negocjuje warunki dzierżawy powierzchni reklamowej i zawiera umowy w imieniu zleceniodawcy lub agencji reklamowej organizującej jego kamp...

Czytaj więcej

Merchandiser

Merchandiser to osoba, której głównym zadaniem jest organizacja ekspozycji produktów na wystawach sklepowych. Na podstawie pozyskanych od klientów sugestii i własnego doświadczenia proponuje im w formie szkicu lub wizualizacji cyfrowej schemat rozmieszczenia konkretnych produktów w przestrzeni sklepowej. Do zadań merchandisera należy realizacja projektu, a także demontaż instalacji po upływie czasu w jakim...

Czytaj więcej

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Dutch

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Duties and Responsibilities Optimization and creation of new campaigns using your marketing insights and tools to create campaigns, ad groups, ad texts, keywords and extensions to achieve client's’ expectations; Optimization and creation of digital marketing campaign types, such as: Search,...
  • Content Analyst - Fluent Italian

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Duties and Responsibilities Responsible for analyzing online advertising content and business websites across multiple products Use this analysis to construct and modify ad texts / extensions to achieve client's expectations; Ensure excellent use of spelling and grammar is maintained in all tasks;...
  • MAJOREL POLSKA
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Duties and Responsibilities Responsible for analyzing online advertising content and business websites across multiple products Use this analysis to construct and modify ad texts / extensions to achieve client's expectations; Ensure excellent use of spelling and grammar is maintained in all tasks;...
  • MAJOREL POLSKA
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Duties and Responsibilities Provide high quality online customer service via phone, chat and email; Deliver efficient troubleshooting and query resolution; Identify, qualify and overcome customer objections; Meet deadlines with a fast paced environment; Manage and exceed multiple performance related...
  • MAJOREL POLSKA
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Duties and Responsibilities Provide high quality online customer service via phone, chat and email; Deliver efficient troubleshooting and query resolution; Identify, qualify and overcome customer objections; Meet deadlines with a fast paced environment; Manage and exceed multiple performance related...
  • Product Manager w branży wędkarskiej

    Abramis Sp. z o.o.   Łomianki, ul. Łąkowa 52a    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 10 000 zł brutto/mies.
    5 godz.
    Zakres obowiązków: Aktywny udział przy wprowadzaniu nowych produktów. Monitorowanie trendów na rynku oraz potrzeb i wymagań klientów. Tworzenie zamówień w fabrykach, w oparciu o analizy sprzedaży. Samodzielne testowanie produktów przed wprowadzeniem do sprzedaży. Analiza działań...
  • Personalized Internet Ads Assessor - German Speaker

    TELUS International AI Inc.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  rekrutacja online
    6 godz.
    Who is suitable for this work? We are looking for dynamic people who have strong communication skills and use the Internet daily. This is a freelance, independent contractor position. You will have the flexibility and freedom to work from your own home, working your own hours. What does the work...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Trade Marketingu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twoje zadania: aktywna sprzedaż narzędzi marketingowych stałemu portfelowi kontrahentów, planowanie budżetów marketingowych kontrahentów, tworzenie mediaplanów i ich procesowanie, współpraca z dostawcami, budowanie relacji oraz ustalanie długofalowych działań, współpraca z działem...

Najnowsze artykuły

 Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta

Kto pracuje w święta? Katalog prac dozwolonych w święta

Wielkanoc tuż tuż i i większość z nas powoli przygotowuje się do świętowania: planujemy urlopy, świąteczne menu, wyjazdy. Jednak święta nie dla wszystkich oznaczają wolne od pracy i możliwość wypoczynku. Zobacz, kto pracuje w Wielkanoc i na jaką rekompensatę może liczyć ze strony pracodawcy. Wyjaśniamy także, czy można odmówić pracy w święta bez konsekwencji dyscyplinarnych.

Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej

Wielkanocne „jajeczko” w pracy zdalnej

Do Wielkanocy przygotowujemy się nie tylko w domach, ale i w miejscu pracy. Czy spotkanie okolicznościowe z pracownikami to dobry pomysł? Jak świętować razem z zespołem, który pracuje zdalnie? Wystarczy e-mail z życzeniami, czy może warto zadbać o drobne upominki dla kadry? Oto krótki przewodnik po obchodach Wielkanocy w firmie.

Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany

Dress code w pracy, czyli pracownik odpowiednio ubrany

Jak ubrać się na rozmowę kwalifikacyjną, jak do biura, a jak na spotkanie z kluczowym klientem? Czy tzw. Casual Friday zwalnia z obowiązkowej koszuli? Czym się różni styl black tie od white tie? Stylistka Dorota Leszek wyjaśnia, czym jest dress code, jak go stosować oraz dlaczego ubieranie się odpowiednio do sytuacji jest tak ważne dla naszej samooceny.

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku

Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

Osoby z niepełnosprawnością na rynku pracy – prawa, obowiązki pracodawcy, czas pracy

W UE jest około 101 mln, a w Polsce od 4 do 7 milionów osób z niepełnosprawnością. Teoretycznie cieszą się pełnią praw pracowniczych, jednak czy rynek pracy jest dla nich przyjazny? – Ich sytuacja jest złożona, ale widoczne są pozytywne zmiany, które mogą przyczynić się do większej inkluzji i wykorzystania potencjału tych osób – zauważa prezeska fundacji TAKpełnosprawni Agata Robińska. 

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Społeczność internetowa wokół marki własnej – jak stworzyć? Porady, najczęstsze błędy

Rozwijanie społeczności online to nie tylko strategia marketingowa, ale również sztuka zrozumienia i współpracy z ludźmi – podkreśla Ola Gościniak, ekspertka ds. rozwijania biznesu online. W tym obszernym poradniku wskazuje najczęściej popełniane błędy w tworzeniu społeczności, a także wyjaśnia, jak uniknąć pułapek oraz co każdy właściciel marki powinien wiedzieć o swojej grupie docelowej.