Kandydaci kłamią w czasie rekrutacji – oczywiście nie wszyscy, ale wielu uważa, że koloryzowanie i zatajenie pewnych spraw pozwoli im zdobyć stanowisko, a potem „jakoś to będzie”. Przyjęcie niewłaściwej osoby to dla pracodawcy ogromny problem, dlatego wiele firm decyduje się na background check. Specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz wyjaśnia, jak legalnie zweryfikować prawdomówność kandydata.
Lista stanowisk - Administracja biurowa
Polecane oferty - Administracja biurowa
-
Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych w sekretariacie medycznym
ALAB laboratoria Sp. z o.o. Warszawa, ul. Zawodzie 22 praca stacjonarnaasystent umowa o pracę pełny etat -
Asystentka / Asystent Działu Fakturowania
Lava Group S.C Warszawa, Ursynów praca stacjonarnaasystent umowa zlecenie pełny etat 27,70 - 28,00 zł brutto/godz. aplikuj szybko aplikuj bez CV
Administracja biurowa
Asystentka Prezesa Zarządu
Asystentka Prezesa Zarządu to osoba, która otrzymuje poważniejsze zadania niż sekretarka, jest to samodzielne stanowisko. Do głównych obowiązków tego pracownika należy, m.in.: prowadzenie kalendarza spotkań przełożonego, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i informacji na spotkania Prezesa. Poza tym przygotowuje prezentacje, sporządza na potrzeby Prezesa sprawozdania, raporty, analizy, prowadzi kluczową korespondenc...
Czytaj więcejAsystentka Zarządu
Asystentka zarządu to osoba, która otrzymuje poważniejsze zadania niż sekretarka, jest to samodzielne stanowisko. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz sprawne funkcjonowanie biura Zarządu. Do głównych obowiązków tego pracownika należy, m.in.: obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, przygotowywa...
Czytaj więcejBibliotekarz
Bibliotekarz, jak sugeruje sama nazwa stanowiska jest osobą zatrudnioną w bibliotece i nadzorującą jej funkcjonowanie na wielu płaszczyznach. Osoba obsadzona na tym stanowisku pozyskuje, kataloguje i przechowuje zbiory biblioteczne, w rozumieniu nie tylko samych książek, lecz także periodyków, materiałów cyfrowych, zdjęć i innych nośników, zawierających publikacje fabularne, naukowe i inne. Bibliotekarz na podstawie pos...
Czytaj więcejESG Manager
Manager ESG (Environmental, Social, Governance) to specjalista zajmujący się wdrażaniem w przedsiębiorstwie strategii zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska, społecznej odpowiedzialności w biznesie (CSR) i ładu korporacyjnego. Osoba na tym stanowisku odpowiada za integrację kryteriów ESG z działalnością firmy, zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym. Kierownik ESG ma za zadan...
Czytaj więcejFakturzystka
Fakturzysta jest to pracownik działu księgowości. Do głównych zadań tego pracownika należy: wystawianie faktur i not korygujących, sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur, wprowadzanie faktur do systemu informatycznego oraz kontrola obiegu dokumentacji handlowej, przygotowywanie raportów, sporządzanie bieżącej wewnętrznej dokumentacji. WYMAGANIA Fakturzysta powinien mieć wy...
Czytaj więcejInspektor ochrony danych osobowych
25 maja 2018 roku weszła w życie ustawa o ochronie danych osobowych, powszechnie nazywana RODO. Zgodnie z jej zapisami niektórzy administratorzy danych osobowych powinni powoływać Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD). Takie stanowiska muszą powstać we wszystkich organach państwowych oraz podmiotach, które przetwarzają dane. Do zadań osoby zatrudnionej jako inspektor należą między innymi: informowanie o zakresie ...
Czytaj więcejKierownik biura
Kierownik biura, często zwany z języka angielskiego office manager jest osobą obecną w niemal każdej firmie lub instytucji, bez względu na rodzaj prowadzonej przez nie działalności. Jak sugeruje sama nazwa stanowiska, kierownik zarządza funkcjonowaniem biura firmy lub jej oddziału, do jego obowiązków należą prace administracyjne, związane z organizowaniem niezbędnej dokumentacji, etc., oraz koordynowanie i nadzorowanie prac podległeg...
Czytaj więcejKierownik ds. Administracyjnych
Kierownik ds. Administracyjnych to osoba, która planuje, kieruje i koordynuje procesy administracyjne firmy, tj: dokumentowanie, komunikacja, organizowanie działań pracowników. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: zarządzanie i nadzorowanie administracją firmy, prowadzenie biura (sekretariat, HR, marketing), tworzenie procedur podnoszących jakość w firmie, przygotowywanie materiałów promoc...
Czytaj więcejNajnowsze oferty - Administracja biurowa
-
Asystent / Asystentka Działu Exportu z językiem niemieckim
Lava Group Warszawa, Ursynów praca stacjonarnaasystent umowa zlecenie pełny etat 27,70 - 28,00 zł brutto/godz. aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Młodszy Specjalista ds. Administracji
KGL S.A. Klaudyn praca hybrydowa / stacjonarnamłodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat -
Specjalista ds. Fakturowania
Koksownia Częstochowa Nowa Sp. z o.o. Częstochowa, ul. Odlewników 20 praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Asystent/ka zarządu
ManpowerGroup Kielce praca stacjonarnaspecjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu Wrocław praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Medicover Stomatologia Rybnik, ul. Kotucza 36 praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat -
Recepcjonista / Recepcjonistka
Medicover Stomatologia Sosnowiec, ul. Małachowskiego 1a praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat -
Specjalista ds. Administracji
Fresenius Gorlice praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
Najnowsze artykuły
Background screening w rekrutacji – na czym to polega
Moje i twoje czy nasze? Jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zrujnować związku
Nieporozumienia na tle finansowym są jedną z najczęstszych przyczyn rozpadu związków w Polsce – tłumaczy socjolog i coach finanansowy Anna D. Nowicka. O konflikt nietrudno, bo dla wielu par temat pieniędzy to tabu. A do ustalenia jest naprawdę wiele, począwszy od wspólnego konta, przez domowy budżet, po wspólny kredyt. Ekspertka radzi, jak rozmawiać o pieniądzach, by nie zepsuć relacji.
Inżynier wiertniczy – praca, wymagania, pensja, obowiązki zawodowe
Inżynierowie wiertniczy potrzebni są na platformach wiertniczych, w kopalniach, pracowniach geotermalnych, laboratoriach badawczych czy chociażby w budownictwie. W parze z szerokimi perspektywami pracy idą bardzo wysokie zarobki. Jednocześnie praca w tym zawodzie jest odpowiedzialna i wymagająca. Chciesz podjąć takie wyzwanie? Wyjaśniamy, jak wejść na tę ścieżkę zawodową.
Cechy i nawyki ludzi sukcesu – jak osiągnąć zadowolenie w pracy?
Zwyciezcy i przegrani mają te same cele, więc dlaczego ci pierwsi spełniają marzenia, a ci drudzy pozostają w tyle? Odpowiedzią mogą być właściwe nawyki oraz... nastawienie. – Pewne cechy osobowości odgrywają kluczową rolę w osiąganiu satysfakcji zawodowej – tłumaczy trener biznesu Wiktor Tokarski. Jakie nawyki pomagają w spełnieniu zawodowym? Jak się zachowywać, by budować swój sukces?
Urlop okolicznościowy – śmierć matki
Każda osoba zatrudniona na umowę o pracę ma prawo do urlopu okolicznościowego z powodu ważnych wydarzeń w życiu osobistym, w tym pogrzebu bliskiego członka rodziny. Wyjaśniamy, jak skorzystać z takiego wolnego, kiedy należy nam się jeden, a kiedy dwa dni urlopu, a także co napisać na wniosku urlopowym i czy pracodawca ma prawo go odrzucić.
Urlop okolicznościowy na urodzenie dziecka
Przyjście na świat dziecka to ogromna radość i duże przeżycie dla całej rodziny. Z tej okazji pracownikowi przysługuje urlop okolicznościowy na urodzenie dziecka. Jak złożyć wniosek o urlop, czy będzie to płatna nieobecność w pracy i dlaczego najczęściej to ojcowie wykorzystują urlop okolicznościowy z powodu przyjścia na świat potomka?
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?